Laptop op All in One PC aansluiten voor scherm?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1178236

Topicstarter
Mijn vraag:
Ik wil mijn laptop op mijn All in One PC aansluiten, zodat ik het (grotere) scherm van de aio pc kan gebruiken. Kan dit? Ivm bedrijfsprogramma's op de laptop ben ik aan de laptop gebonden en kan ik dus verder niet gebruikmaken van de pc.

Relevante software en hardware die ik gebruik:
HP Envy aio pc

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
-VGA monitor kabel aansluiten kan niet, is geen aansluiting voor.
-Gegoogled

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heeft die AIO een monitor input? Als die die niet heeft dan moet je kijken naar een software oplossing, zoals bijvoorbeeld MaxVista

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knee-Buckler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-05 12:46
Anoniem: 1178236 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 15:14:
Mijn vraag:
Ik wil mijn laptop op mijn All in One PC aansluiten, zodat ik het (grotere) scherm van de aio pc kan gebruiken. Kan dit? Ivm bedrijfsprogramma's op de laptop ben ik aan de laptop gebonden en kan ik dus verder niet gebruikmaken van de pc.

Relevante software en hardware die ik gebruik:
HP Envy aio pc

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
-VGA monitor kabel aansluiten kan niet, is geen aansluiting voor.
-Gegoogled
Welke HP ENVY AIO is het precies?? Want sommige zullen denk ik geen monitor input hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb een monitorkabeltje en die kon ik helaas niet aansluiten, er was inderdaad geen input voor. Het is zeker niet mogelijk met bijv hdmi input/output?

Bedankt voor de tip van MaxiVista. Helaas kan ik in principe niks downloaden op de laptop..
Heb je er zelf ervaring mee? Wie weet dat ik onze IT kan overtuigen om het toch te doen als het een goede en betrouwbare applicatie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSteverink
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-06 21:58
VNCserver op de laptop, VNCclient op de AiO? Of iets soortgelijks met Remote Desktop, is dat iets voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
MSteverink schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 15:28:
VNCserver op de laptop, VNCclient op de AiO? Of iets soortgelijks met Remote Desktop, is dat iets voor je?
Dank je wel voor je tip. Ik ga het met onze IT-er bespreken of dit mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:20

Croga

The Unreasonable Man

Anoniem: 1178236 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 15:28:
Ik heb een monitorkabeltje en die kon ik helaas niet aansluiten, er was inderdaad geen input voor. Het is zeker niet mogelijk met bijv hdmi input/output?
Dat weet niemand als je ons niet verteld over welk apparaat het precies gaat.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
.

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 1178236 op 05-02-2019 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Croga schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 15:35:
[...]

Dat weet niemand als je ons niet verteld over welk apparaat het precies gaat.....
27-pOOOnd, heb je daar iets aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Die heeft 1x HDMI in en 1x HDMI uit voor zover ik kan vinden. Kan je dus met HDMI aansluiten op een andere computer/laptop.
Pagina: 1