Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wijziging User Review [Noob_Saibot]

Pagina: 1
Acties:
  • 287 views

• Noob_Saibot
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 20-02 14:11
Beste Mods / Admins,

Hierbij verzoek om de review van tungtung39 Beoordeling van tungtung39 over Noob_Saibot, vrijdag 1 februari 2019) te verwijderen, omdat ik geen koopovereenkomst met hem heb bereikt.

Link naar de beoordeling; https://tweakers.net/aanbod/rating/657982/

Alvast bedankt.

Noob_Saibot

• TeraMod
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 22-02 16:55

TeraMod

Cloud Enablement Desk

• Leoon.
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 22:53

Leoon.

waka waka hey hey

Sorry dat ik geïnteresseerd ben, maar wat voor valuta vroeg die dan?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Noob_Saibot
Leoon. schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 14:41:
Sorry dat ik geïnteresseerd ben, maar wat voor valuta vroeg die dan?
43713 yen (omgerekend 350,- euro oid)

• Noob_Saibot
Dit is niet de intentie van de topic, ik zou graag mijn feedback opgeschoond willen hebben....

mvg

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 00:00

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW

Virtualisatie dictator

@Noob_Saibot , jij plaatst als eerste een review terwijl er geen koopovereenkomst bereikt was (dat geef je immers in je startpost keurig aan). Je wist dus dondersgoed dat een review dan niet op zijn plek is. @tungtung39 reageert daar op met een vergelijkbare review, en nu kom je bij ons uithuilen? Aangezien je zelf als eerste de fout ik ben gegaan laat ik beide reviews mooi staan. Hier ga ik geen tijd aan besteden. Volgende keer dus eerst maar eens 2x nadenken voordat je zelf een review schrijft.

2400Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True