Mijn vraag
Ben op zoek naar software, zoals Visio, waarbij het mogelijk is om door te klikken naar verschillende niveaus van aggregatie. Ik denk aan een combinatie tussen Prezi en Visio. Popplet lijkt hierop: maar kan maar 1 niveau diep, en dan ook nog niet in de vorm van een flowchart.
Mooiste is als het gratis is en offline.
Bijvoorbeeld een schoenen bedrijf:
Niveau 1: Inkoop -> productie -> verkoop
Niveau 2 (Inkoop): Contracten leveranciers -> Vervoer goederen -> opslag in magazijn
Niveau 2 (Productie): Half fabrikaat -> vervoer -> zolen maak machine -> door naar volgende proces
Niveau 3 (Inkoop -> Productie -> half fabrikaat): ........
Het idee is dus dat je steeds verder in kan zoomen op het proces tot op het gewenste detail niveau.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik nu Visio om simpele flowcharts te maken. Maar aangezien de overzichten nogal snel onoverzichtelijk worden ben ik op zoek gegaan naar een alternatief.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Prezi
xmap
Freemind
Visio
Popplet
Ben benieuw wat jullie voor alternatieven kennen!
Bij voorbaat dank!
Ben op zoek naar software, zoals Visio, waarbij het mogelijk is om door te klikken naar verschillende niveaus van aggregatie. Ik denk aan een combinatie tussen Prezi en Visio. Popplet lijkt hierop: maar kan maar 1 niveau diep, en dan ook nog niet in de vorm van een flowchart.
Mooiste is als het gratis is en offline.
Bijvoorbeeld een schoenen bedrijf:
Niveau 1: Inkoop -> productie -> verkoop
Niveau 2 (Inkoop): Contracten leveranciers -> Vervoer goederen -> opslag in magazijn
Niveau 2 (Productie): Half fabrikaat -> vervoer -> zolen maak machine -> door naar volgende proces
Niveau 3 (Inkoop -> Productie -> half fabrikaat): ........
Het idee is dus dat je steeds verder in kan zoomen op het proces tot op het gewenste detail niveau.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik nu Visio om simpele flowcharts te maken. Maar aangezien de overzichten nogal snel onoverzichtelijk worden ben ik op zoek gegaan naar een alternatief.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Prezi
xmap
Freemind
Visio
Popplet
Ben benieuw wat jullie voor alternatieven kennen!
Bij voorbaat dank!