Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze pc wordt gebruikt voor de standaard office dingen; Word, Excel, Mail etcetc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Als het mogelijk is zou €450 de maximum zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Standaarad monitor, toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb een lijstje onderaan het topic gezet, denk dat dat allemaal nodig is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, vind alles prima. Eigenlijk Intel fan, maar tegenwoordig is de keuze makkelijk gemaakt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo klein mogelijk. Ook misschien een interne DVD-speler als dit mogelijk is. Anders misschien even kijken naar externe DVD-speler.
Ga je overklokken?
Nee, lijkt me voor dit budget en de taken waarvoor de computer gebruikt gaat worden niet nodig.
Wat verwacht je van ons?
Is het mogelijk om er een interne DVD-speler in te zetten, of kan ik beter een externe DVD-speler aanschaffen?
Hoe zit het met de kast, is er een goed alternatief?
Is het nodig om een externe cooler er bij te kopen? Of zou de stock cooler van de 2200G het goed genoeg doen?
Deze pc wordt gebruikt voor de standaard office dingen; Word, Excel, Mail etcetc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Als het mogelijk is zou €450 de maximum zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Standaarad monitor, toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb een lijstje onderaan het topic gezet, denk dat dat allemaal nodig is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, vind alles prima. Eigenlijk Intel fan, maar tegenwoordig is de keuze makkelijk gemaakt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo klein mogelijk. Ook misschien een interne DVD-speler als dit mogelijk is. Anders misschien even kijken naar externe DVD-speler.
Ga je overklokken?
Nee, lijkt me voor dit budget en de taken waarvoor de computer gebruikt gaat worden niet nodig.
Wat verwacht je van ons?
Is het mogelijk om er een interne DVD-speler in te zetten, of kan ik beter een externe DVD-speler aanschaffen?
Hoe zit het met de kast, is er een goed alternatief?
Is het nodig om een externe cooler er bij te kopen? Of zou de stock cooler van de 2200G het goed genoeg doen?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 3 2200G Boxed | € 95,- | € 95,- |
| 1 | ASRock B450M Pro4 | € 76,99 | € 76,99 |
| 1 | Cooler Master Elite 342 | € 31,95 | € 31,95 |
| 1 | Kingston HyperX Predator HX430C15PB3K2/8 | € 77,36 | € 77,36 |
| 1 | be quiet! Pure Power 11 400W | € 54,80 | € 54,80 |
| 1 | Crucial MX500 m.2 250GB | € 44,04 | € 44,04 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 441,14 | |
[ Voor 4% gewijzigd door Waltro op 05-02-2019 13:24 ]