Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
Commentaar over tweakers.net hoort in [forum=15], dus ik zal deze draad op de juiste plaats zetten
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Sorry, foutje van deze kant.
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
Geen probleem... daarom move'de ik umOp maandag 23 juli 2001 23:15 schreef DeTeraarist het volgende:
Sorry, foutje van deze kant.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Hoe kun je op t.net trolls uitdelen? 
[edit: tis al gelukt]
[edit: tis al gelukt]
Dit is idd te. Het geloof gaat dan wel van vergevingsgezindheid uit, maar provocaties kunnen wat ver gaan. Deze doet dat dus.
heh, leuk.. een negatieve karma...
maar wat vreemd is: hij is al langer dan een jaar geregistreerd... hij wordt zeker weer wat actiever, want ik zag al eerder een post van hem... (ook troll trouwens)
maar wat vreemd is: hij is al langer dan een jaar geregistreerd... hij wordt zeker weer wat actiever, want ik zag al eerder een post van hem... (ook troll trouwens)
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
LOLOp dinsdag 24 juli 2001 07:45 schreef Mark Timmer het volgende:
Ik heb 'm even gerenamed naar JantjeSmit
Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM
Verwijderd
Hmm, ik zie 'G*dverdomme' staan anders.Op dinsdag 24 juli 2001 07:45 schreef Mark Timmer het volgende:
Verwijderd
waarom niet maxima? en btw: je hebt de verkeerde gerenamedOp dinsdag 24 juli 2001 07:45 schreef Mark Timmer het volgende:
Nee, dat niet, maar de reacties zijn blijkbaar niet gekoppeld aan de username-tabel 
Althans...eenmaal gereageerd veranderen naamswijzigingen niet mee. Ik zal die reactie ook nog even lozen.
Althans...eenmaal gereageerd veranderen naamswijzigingen niet mee. Ik zal die reactie ook nog even lozen.
Pagina: 1