Mijn vraag
Mijn GTX 580 wordt nog steeds niet gedetecteerd door windows, zelfs na een gpu bios flash. Na het opnieuw installeren van de drivers krijg ik een zwart scherm.
Weet iemand hoe ik deze GPU weer werkend kan krijgen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
CPU: intel core 2 quad q8300
Mobo: Asus p5b-deluxe
GPU: EVGA GTX 580 1.5 GB
RAM: 8 GB ddr2
HDD: 320 GB samsung spinpoint hd322gj
PSU: 600W van Delta electronics (verder weet ik geen specifiek model)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb de drivers al meerdere keren opnieuw proberen installeren (eerst verwijderen via DDU en daarna opnieuw geinstalleerd, ook oudere drivers) dit leverde alleen het crashen van windows op.
Vervolgens heb ik een GPU bios flash gedaan via een usb boot disk met dos en nvflash, dit lukte en de gpu gaf wel beeld alleen wel op de intel basic video output. De kaart werd niet gedetecteerd door windows. Ik probeerde dit op te lossen door het installeren van drivers en sindsdien geeft hij een zwart scherm.
Mijn GTX 580 wordt nog steeds niet gedetecteerd door windows, zelfs na een gpu bios flash. Na het opnieuw installeren van de drivers krijg ik een zwart scherm.
Weet iemand hoe ik deze GPU weer werkend kan krijgen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
CPU: intel core 2 quad q8300
Mobo: Asus p5b-deluxe
GPU: EVGA GTX 580 1.5 GB
RAM: 8 GB ddr2
HDD: 320 GB samsung spinpoint hd322gj
PSU: 600W van Delta electronics (verder weet ik geen specifiek model)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb de drivers al meerdere keren opnieuw proberen installeren (eerst verwijderen via DDU en daarna opnieuw geinstalleerd, ook oudere drivers) dit leverde alleen het crashen van windows op.
Vervolgens heb ik een GPU bios flash gedaan via een usb boot disk met dos en nvflash, dit lukte en de gpu gaf wel beeld alleen wel op de intel basic video output. De kaart werd niet gedetecteerd door windows. Ik probeerde dit op te lossen door het installeren van drivers en sindsdien geeft hij een zwart scherm.