Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een mooie game pc kopen voor mijn zoon van 12 en samen met hem opbouwen. Hij speelt nu vooral op de playstation, maar die is gewoon te beperkt qua snelheid. Nu is het met name Fortnite, Call of Duty en hij wil Battlefield gaan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Er is niet echt een budget, maar zoek gewoon naar een goede prijs kwaliteit. Iets wat de komende jaren mee gaat, of te upgraden is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wordt een compleet nieuwe desktop. Plan is er een 144 hz 27 inch scherm bij te gebruiken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gewoon snel genoeg om op hoogste settings te kunnen gamen.
Ga je overklokken?
Misschien
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik geloof dat het bouwen straks allemaal wel goed gaat komen, maar twijfel gewoon erg over het samenstellen van componenten. Is het niet een beetje overdreven, of klopt de samenstelling wel.
Of zou ik qua videokaart net zo goed kunnen downgraden voor 144hz en 27"
Ik weet wel vrij zeker dat ik een NZXT i kast wil, maar zie ook dat ze een net wat kleiner 400i model hebben. Kan er niet echt uitkomen of deze setup ook in een kleinere 400 kast passen.
Het is super leuk dit samen met mijn zoon te bouwen, maar ook fijn als het straks allemaal een beetje op elkaar afgestemd is. Bedankt...
Ik wil een mooie game pc kopen voor mijn zoon van 12 en samen met hem opbouwen. Hij speelt nu vooral op de playstation, maar die is gewoon te beperkt qua snelheid. Nu is het met name Fortnite, Call of Duty en hij wil Battlefield gaan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Er is niet echt een budget, maar zoek gewoon naar een goede prijs kwaliteit. Iets wat de komende jaren mee gaat, of te upgraden is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wordt een compleet nieuwe desktop. Plan is er een 144 hz 27 inch scherm bij te gebruiken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | € 135,- | € 135,- |
| 1 | MSI GeForce RTX 2080 Ventus 8G | € 733,05 | € 733,05 |
| 1 | NZXT H700i Zwart | € 178,05 | € 178,05 |
| 1 | NZXT Kraken X62 (met AM4 support) | € 146,20 | € 146,20 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 130,50 | € 130,50 |
| 1 | Corsair RM650x (2018) Zwart | € 101,- | € 101,- |
| 1 | Crucial MX500 m.2 1TB | € 134,50 | € 134,50 |
| 1 | Samsung 860 EVO 500GB | € 88,50 | € 88,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.845,80 | |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gewoon snel genoeg om op hoogste settings te kunnen gamen.
Ga je overklokken?
Misschien
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik geloof dat het bouwen straks allemaal wel goed gaat komen, maar twijfel gewoon erg over het samenstellen van componenten. Is het niet een beetje overdreven, of klopt de samenstelling wel.
Of zou ik qua videokaart net zo goed kunnen downgraden voor 144hz en 27"
Ik weet wel vrij zeker dat ik een NZXT i kast wil, maar zie ook dat ze een net wat kleiner 400i model hebben. Kan er niet echt uitkomen of deze setup ook in een kleinere 400 kast passen.
Het is super leuk dit samen met mijn zoon te bouwen, maar ook fijn als het straks allemaal een beetje op elkaar afgestemd is. Bedankt...
[ Voor 3% gewijzigd door Peter1080 op 04-02-2019 23:59 ]