Hoe maak ik salto's in UT

Pagina: 1
Acties:

• Ruudboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-10 21:36

Ruudboy

Database Beheerder

Topicstarter
Hey

Ik zie vaak mensen salto's maken , voorover en zijwaarts. Hoe doe ik dat? Hoe kan ik daar een toets aan binden??

tx

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dat heet dodgen..2X keer in een richting drukken met je cursor

• Ruudboy

Ruudboy

Database Beheerder

Topicstarter
En als dat niet werkt??

• The_Ghost
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-01-2021

The_Ghost

To beer or not to beer........

zie je zelf niet.. doet UT wel zelfs al vanzelf.. ook gehad in MP.. ff gevraagd aan een vriend die het voor mijn neus deed, zag het zelf niet. Ik wel

Get your copy of the web: 'copy http://*.* a:'

• Ruudboy

Ruudboy

Database Beheerder

Topicstarter
Nee maar ik zie het zelf niet (zelfs niet in spiegel, ctf-bedrooms), maar iemand anders ook niet en bij hem gaat het ook niet.

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dan moet je in je settings Dodging op enable zetten

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
matrix moves ff installen :)

kan je nog veel meer dingen doen...

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 00:04 schreef vinkie het volgende:
matrix moves ff installen :)

kan je nog veel meer dingen doen...
Joepie...

trouwens vaag, hoe kun je 'springen' (dodgen)
terwijl je het zelf niet ziet!? :?

• maikel
  • Laatst online: 09:10
Je ziet wel dat je springt, maar niet dat je een salto maakt. Zou erg lastig schieten zijn ook. :)

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 00:13 schreef maikel het volgende:
Je ziet wel dat je springt, maar niet dat je een salto maakt. Zou erg lastig schieten zijn ook. :)
Maak dan geen salto... |:( ;)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:14
Op dinsdag 24 juli 2001 00:27 schreef THCdeMatthijs het volgende:

[..]

Maak dan geen salto... |:( ;)
waarom zou je dat niet doen? maakt je weet moeilijker te raken voor je vijanden!

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• maikel
  • Laatst online: 09:10
Klopt, maar het is inderdaad minder realistisch dat als je wel een salto maakt, je eigen view recht blijft.

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:35

me1299

$ondertitel

DODGING = GEEN SALTO

Doding is gewoon snel springen

Salto gaat vanzelf, merk je verder niks van

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• Ramon
Op dinsdag 24 juli 2001 01:03 schreef DeathKnight het volgende:
DODGING = GEEN SALTO

niet waar... sommige skins maken een salto naar links of naar rechts als je dodged!

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 01:50 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

niet waar... sommige skins maken een salto naar links of naar rechts als je dodged!
idd..
maar salto's doe je gewoon vanzelf

• Ramon
Op dinsdag 24 juli 2001 01:55 schreef ugamer het volgende:

[..]

idd..
maar salto's doe je gewoon vanzelf ...als je dodged :)

Verwijderd

weet je hoe irritant het is als je even 7 salto's maakt en het beeld draait de hele tijd mee, daar wordt jee een partijtje lijp van, en je orientatie is dan ook helemaal van de kaart :)

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Op dinsdag 24 juli 2001 01:03 schreef DeathKnight het volgende:
DODGING = GEEN SALTO

Klopt, sommige skins zijn godse irri en maken vaker een salto, maar het ligt zeker niet aan dodgen, als je dodged lijkt het alsof er iemand op de grond schiet achter je (of uit die grolsch lemon reclames met "alles onder controle").
Ik moet er ook niet aan denken dat je dat ook allemaal zelf meemaakt want dan zou ik nooit meer springen :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Op dinsdag 24 juli 2001 10:35 schreef Taro het volgende:
of uit die grolsch lemon reclames met "alles onder controle"
Da's Lingens Blond hoor.
[/off-topic]

Verwijderd

Die Skaarj Hybrid models maken ook salto's als ze naar links en naar rechts dodgen, das errug irri vind ik en ik zet altijd de Force Default Models aan, zodat ipv de skaarjs normale mannetjes komen.

Vooruit dodgen = een salto maken met de standaard mannetjes/vrouwtjes, maar betere spelers maken ze ook "schuin" (dus terwijl ze naar de zijkant aan het lopen zijn) zodat het lijkt of ze ook naar de zijkant een salto kunnen maken.

Alleen als je de mod Matrix Moves heb geinstalleerd merk je dat je "over de kop" gaat, ook naar de zijkant, maar anders niet.

Verwijderd

Anders download je ff 'Matrix moves' voor UT, dan zie je echt dat je salto's maakt. :)

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 13:16 schreef SideSwipe het volgende:
Anders download je ff 'Matrix moves' voor UT, dan zie je echt dat je salto's maakt. :)
Kan je ook eff een linkje plaatsen? Ik heb me te pletter gezocht...

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 13:16 schreef SideSwipe het volgende:
En zo hoort het ook >:)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Op dinsdag 24 juli 2001 10:40 schreef Jake het volgende:

[..]

Da's Lingens Blond hoor.
[/off-topic]
Ik dacht al, iets klopt er niet, maarja laten we het er maar op houden dat ik al een paar grolschjes op had :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ctrl = Salto
Spatie = gewoon springen

toch?

They made me do it.

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 18:35 schreef Smoothy_ het volgende:
Ctrl = Salto
Spatie = gewoon springen

toch?
Neeeeeeeeee, je hebt het helemaal fout :P

Ctrl = gewoon springen
Spatie = gewoon springen

2x pijltje naar voren is een salto naar voren maken met de standaard skins/models.

Weet iemand trouwens hoe je aan het eind van een game salto's moet maken, ik zag een keer bij ctf een gast bij de vlag staan aan het eind van een game die saltootjes maakte toen hij stilstond. Ik ben er (via UnrealEd) niet achter gekomen hoe hij dat deed, maar misschien weet iemand hier het wel :)

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op woensdag 25 juli 2001 19:50 schreef xDeLiriuMx het volgende:

[..]

Neeeeeeeeee, je hebt het helemaal fout :P

Ctrl = gewoon springen
Spatie = gewoon springen
verleden zat ik met een vriend online te spelen, en toen vroeg hij: "hoe maak je die salto's?" dus ik zeg "maak ik salto's?" hij:"ja!" ik:"ik druk gewoon op ctrl, dus"

:?

They made me do it.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Op woensdag 25 juli 2001 20:05 schreef Smoothy_ het volgende:

[..]

verleden zat ik met een vriend online te spelen, en toen vroeg hij: "hoe maak je die salto's?" dus ik zeg "maak ik salto's?" hij:"ja!" ik:"ik druk gewoon op ctrl, dus"

:?
Iedereen heeft zijn knoppen anders ingesteld, ik spring met shift bijvoorbeeld en maak dan voor anderen salto's terwijl je daar zelf nix van ziet...

Verwijderd

Als je je salto's en je 'popetje' wilt zien ofzo kan je ook gewoon in de console: behindview 1 typen dan speel je gewoon als het popetje en zie je ook de salto's is eens leuk om te volgen maar heel erg onhandig om mee te spelen.

Verwijderd

okee. nog iets oftopic.. hoe kunnen sommige mensen schieten als de match voorbij is?

ik kan wapens wisselen (muisscrollen) maar als ik schiet (klik, ctrl) dan laad ie het volgende level....

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Op woensdag 25 juli 2001 22:51 schreef Fegisje het volgende:
okee. nog iets oftopic.. hoe kunnen sommige mensen schieten als de match voorbij is?

ik kan wapens wisselen (muisscrollen) maar als ik schiet (klik, ctrl) dan laad ie het volgende level....
Als ie het volgende level laadt doe jij een practice op je eigen pc, op internet moet je dan een paar keer van wapen wisselen en dan kan je gewoon schieten hoor....

Pagina: 1