Toon posts:

DVD op TV

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen, ik heb een probleem. Ik heb een Marmitek GigaVideo-setje gekocht incluis Remote Mouse afstandsbediening. In m'n computer zit een Hercules Stingray 128/3D 8MB TV-OUT en een Hollywood+ MPEG-2 kaartje.

De Stingray wordt dus doorgelust naar de Hollywood+ en deze heb ik op m'n TV aangesloten via het GigaVideo setje. Echter wil ik het computerscherm op mijn tv zien, zodat die muis eindelijk nuttig kan worden. Hoe doe ik dit?

Iemand die ook de combo Hollywood+ en Marmitek GigaVideo heeft?

(voor de duidelijkheid, ik gebruik DVD Station om m'n DVDs af te spelen en pas nadat ik de TV-functie in dit programma aan heb gezet krijg ik signalen op m'n TV. MAAAAARRRRRRRRRRR ik wil m'n PC vanaf m'n TV bedienen met die Remote Mouse Control...dus ook email bekijken enz...)

• Roelof
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 04-07 10:18

Roelof

Illustrious Wolf

Om je computerbeeld op de tv te zien moet je de TV uit van je stingray op de tv aansluiten.
Je DVD's moet je dan softwarematig gaan bekijken, dus lijkt me dit geen mooie oplossing maar ik weet in ieder geval geen andere methode.

Ik ben niet nieuwsgierig; ik ben alleen maar benieuwd.

• Cruz
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-10-2025
Windows op je TV zuigt :(

Heb het gister ook geprobeerd.
Ok, ik heb dan geen dure breedbeeld TV,
maar toch.
Ik kan de text met moeite lezen.
En DVD op TV viel me ook tegen. Ik zit dan ook een beetje met het geluid, moet de
geluidskaart nog doorverbinden.

Kan dit eigenlijk wel, van een jack-in naar een tulp?

Cruzzzzz

Verwijderd

Ik heb een hollywood+ en een 21inch monitor,
en ik ging voor de gein es kijken hoe dvd er uit zou zien als ik het doorverbind met mijn tv kaart , da was nie best.

Anyway , Als je de Hollywood+ op vga-mode zet, heb je geen softwarematige stuff nodig.

En jack-in -> tulp bestaat, dat heb ik ook.
( pc -> hifi-set )