Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

klopt mijn build, en amd vs intel

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• pkpurster
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 09-06-2021
Hallo ik vroeg mij af of dit een goed/kloppende build is

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Gamen, tekst verwerking, opleiding applicatie en media ontwikelaar

Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
1150,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
alleen mijn monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
zie lijst
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
amd voor de prijs intel voor de kwaliteit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
kwaliteit gamen, voor een periode van 3 jaar
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
twijfel
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-8600K Tray€ 265,-€ 265,-
1MSI B360 Gaming Plus€ 93,99€ 93,99
1Gigabyte GeForce GTX 1070 Ti Windforce 8G€ 385,-€ 385,-
1Seagate Barracuda, 1TB€ 38,90€ 38,90
1Fractal Design Define S€ 69,90€ 69,90
1Cooler Master Hyper 212 EVO€ 28,50€ 28,50
1Team Group Vulcan TLRED416G3000HC16CDC01€ 97,50€ 97,50
1Seasonic Focus Plus 550 Gold€ 83,95€ 83,95
1Crucial MX500 2,5" 500GB€ 68,50€ 68,50
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.131,24

Daarnaast wil ik toch graag jullie mening horen of ik het bij deze intel moet houden of misschien toch ryzen. ik vind het moeilijk kiezen ivbm prijs/kwaliteit verhouding.

[ Voor 21% gewijzigd door pkpurster op 04-02-2019 20:38 . Reden: perongelijk te vroeg gepost ]

Alle reacties

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 11:48
Waar zijn de overige vragen uit de template?

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:11

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Welke games wil je gaan spelen (op welke resolutie) en welke software verwacht jij nodig te zijn voor jouw opleiding…

...en ja er mankeert iets verschrikkelijks aan... je bent de vs AMD vergeten en je overweegt Intel. :+ Sorry, kon het niet laten. Nee, beantwoord eerst even de eerste regel van mijn reactie.

[ Voor 3% gewijzigd door _Dune_ op 04-02-2019 20:36 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• pkpurster
@Uszka ik heb ze bij gevoegd.

@_Dune_ verschillende games, Rocket league, GTA V, Fortnite e.d maar ook hou ik van story games, farcry fallout skyrim e.d.

• pkpurster
@_Dune_ ik verwacht geen zware software te hoeven gebruiken voor mijn opleiding ( hiervoor zal ik voornamelijk een laptop gebruiken die ik al heb) en het zal dus geen probleem zijn deze ook op mn pc te installeren

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 11:48
Wat is de resolutie en refreshrate van je monitor en welke videoaansluitingen heeft dat ding? Want ja, stel er zit alleen VGA op.

• pkpurster
@Uszka
de monitor die ik gebruik is de :
pricewatch: AOC G2460VQ6 Zwart
resolutie: 1080p
75 hz
hdmi aansluiting.
Pagina: 1