Moederbord GA-H97M-D3H

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• lucio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:17
Hallo allemaal ;w

Ik ben in het bezit van een Intel CPU i7-4790K met 32Gb Ram 1600MHz.
Ik was op zoek naar een goed moederbord socket 1150 maar nieuw, het is niet makkelijk om te vinden, eindelijk heb ik er eentje gevonden en dat is de Gigabyte GA-H97M-D3H wou eigenlijk de Z97 kopen maar hier in Nederland nieuw is niet te krijgen tenminste ik kan nergens een Z97 nieuw vinden.
Mijn vraag is, kan ik met die moederbord dus de Gigabyte GA-H97M-D3H wel een goeie configuratie maken ?

Hartelijk bedankt d:)b

Alle reacties

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Gezien je een i7-4790K hebt neem ik aan dat je 'm ook wel wilt gebruiken om te OCen. Dat gaat met een H97 chipset niet makkelijk.

Maar wat wil je verder met het ding doen? Je kunt er een prima config mee bouwen, maar ik weet niet of het ook aan je eisen voldoet. Dus, wat ga je ermee doen?

• lucio
Overclocken doe ik niet ik wil gewoon een stabiel een snelle computer dat is mijn hobby ik doe geen spelletjes of zo wel vroeger gedaan met mijn Amiga 500.

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:08
Koop een gebruikt Z97 bord. Met V&A aangeboden: MSI Z97 GAMING 5 doe je een prima koop voor dat geld.

• lucio
Hallo Uszka,

Bedankt voor het advies het is wel een goede moederbord maar ik heb slecht ervaring met tweedehands daarom wil ik nieuw kopen.

Nogmaals bedankt,

Lucio

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Z97 nieuw kun je vergeten, dat is er gewoon niet meer.

• lucio
Ja dat klopt.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02:49

br00ky

Moderator Harde Waren
Je kunt er lang of kort over nadenken, dit is een chipset van 5 jaar terug. Klaar. Die krijg je nog maar heel sporadisch nieuw en eigenlijk altijd overpriced. Nieuw moet je imo niet aan beginnen, tenzij het bord (ruim) onder de 100 euro is.

Het bord dat jij noemt kan ik bijvoorbeeld niet vinden in de PW. Ziet er naar uit dat die net verdwenen is.

In de V&A hier kan je selecteren op verkopers met veel goede beoordelingen. Dan kan je je niet echt een buil vallen. Het blijft altijd een risico maar nieuw uit de winkel is ook al lang niet nieuw meer want dat bord heeft gewoon 5 jaar op de plank gelegen.

[ Voor 27% gewijzigd door br00ky op 04-02-2019 21:39 ]

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:12
lucio schreef op maandag 4 februari 2019 @ 20:12:
Overclocken doe ik niet ik wil gewoon een stabiel een snelle computer dat is mijn hobby ik doe geen spelletjes of zo wel vroeger gedaan met mijn Amiga 500.
Maar wat doe je dan wel met je PC?

Misschien die i7 verkopen (levert nu nog grof geld op, over een tijdje niet meer) en gewoon iets nieuws kopen?
Pagina: 1