Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• drtngs
  • Registratie: februari 2019
  • Laatst online: 20-02 23:53
Mijn vraag:
Voor een vergadering waar 2 groepen deelnemen zou ik graag notulen maken, waarvan een deel van de notulen niet te lezen is door de een of de andere groep. Dus met andere woorden: ik zou graag een sectie willen maken (koptekst) die alleen opent door een wachtwoord in te voeren. Is dit mogelijk in Word? Of in een ander programma?

Het hele document beveiligen is natuurlijk geen probleem, maar het probleem is dat we dan vastzitten aan 2 documenten. Terwijl ik vanwege de structuur en documentdiscipline graag zo min mogelijk documenten wil aanbieden.

Relevante software en hardware die ik gebruik
MS Office - Word 2016

Alle reacties

• DJMaze
  • Registratie: juni 2002
  • Niet online
En wat als ik uit groep 1 mijn tablet even uitleen aan iemand uit groep 2?

Of de boel uitprint...

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True