kan apple mijn account verwijderd hebben?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akuno
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-09 09:01
Mijn vraag

in 2009 had ik een ipod touch. op dat Apple account heb ik een aantal apps en muziek op gekocht. rond 2013-2014 heb ik deze weg gedaan omdat ik mijn mobiel beter werd enzo je weet wel 2013 stuff..
ik heb hierna nooit meer een apple product gehad en heb mijn acound dus ook niet meer gebruikt.
nu heb ik de mogelijkheid om via een vriend een ipad over te kopen en wil ik mijn apple accound weer in gebruik nemen. maar ik kan deze niet vinden met welk oud email dan ook

kan het zijn dat apple mijn account heeft verwijderd omdat ik deze een hele poos niet gebruikt heb??

Relevante software en hardware die ik gebruik
N.V.T

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik heb wat gegoogled maar kan even niks vinden erover. ik kan pas in het weekend naar een apple store om het daar te vragen als jullie niks weten.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 21:16
Ik zou even bij Apple langsgaan. De gebruiksvoorwaarden zijn door de jaren heen af en toe veranderd, nu staat er dit voor mij;
In addition, Apple may terminate your Account upon prior notice via email to the address associated with your Account if (a) your Account has been inactive for one (1) year; or (b) there is a general discontinuance or material modification to the Service or any part thereof. Any such termination or suspension shall be made by Apple in its sole discretion and Apple will not be responsible to you or any third party for any damages that may result or arise out of such termination or suspension of your Account and/or access to the Service, though it will refund pro rata any pre-paid fees or amounts.

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akuno
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-09 09:01
Kaaswagen schreef op maandag 4 februari 2019 @ 19:04:
Ik zou even bij Apple langsgaan. De gebruiksvoorwaarden zijn door de jaren heen af en toe veranderd, nu staat er dit voor mij;

[...]
tnx ik geloof wel dat dit het antwoord geeft. tnx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:20
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dit is afgelopen, En of je nog je account hebt kunnen behouden met al je aankopen van toen?

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!