Hoe heet dit onderdeel en zijn er verlengstukken beschikbaar

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• iinsane
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 08-11 19:56
Tweakers, ik ben op zoek naar iets waarvan ik het onderdeel naam niet ken, wat ik wel weet is dat het de aansluitpunt is waar je een handmatige raam hendel op drukt.

De mijne is te kort voor een mod die ik erin wil zetten, en ik vroeg mij af of er verlengstukken bestaan?

Gaat om het opzetstuk rechtsboven op het plaatje
Afbeeldingslocatie: https://newsletter-1a.s3.amazonaws.com/static_content/replacement_window_regulators/manual_window_regulator.jpg

Alle reacties

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:27
Die halve ronde circle met tanden erop? Nee daar bestaan geen verlengstukken voor. Dat systeem is auto specifiek en dus precies op maat gemaakt voor het model auto waar het uit komt.

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-11 07:24
Raammechanisme wordt het vaak genoemd.

Een individueel onderdeel hiervan vinden, en daar iets langers voor in de plaats vinden gaat lastig worden. Kun je beter op een sloop een ander raammechanisme zoeken wat beter overeen komt. Wordt lastig

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Laat me raden: Je wilt een TV-Meubel gaan maken met een hef/schaar mechanisme zodat de TV volledig "in" het meubel kan zakken en je komt nu hoogte te kort?

[ Voor 17% gewijzigd door Will_M op 04-02-2019 19:00 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:04
je bedoeld de pen dus waar de slinger op komt?

Kan het plaatje niet vergroten, van welk merk en type is het?

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:35
Op de sloop eentje halen en een handige tweaker vragen om hem iets te verlengen door er stukje staal tussen te lassen (stukkie bout oid zou al volstaan).

• iinsane
ybos schreef op maandag 4 februari 2019 @ 20:06:
Op de sloop eentje halen en een handige tweaker vragen om hem iets te verlengen door er stukje staal tussen te lassen (stukkie bout oid zou al volstaan).
Komt erop neer dus dat het gehobbyd moet worden, ik weet genoeg. Bedankt allemaal

• iinsane
wimmel_1 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 18:56:
Laat me raden: Je wilt een TV-Meubel gaan maken met een hef/schaar mechanisme zodat de TV volledig "in" het meubel kan zakken en je komt nu hoogte te kort?
? Nee? Ik heb hendels uit China maar de aansluiting steekt niet ver genoeg uit.

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

iinsane schreef op maandag 4 februari 2019 @ 22:42:
[...]

? Nee? Ik heb hendels uit China maar de aansluiting steekt niet ver genoeg uit.
Dan had je in je OP toch wel even wat meer info mogen zetten :o

Het was nu een kwestie van "raden" welk onderdeel je verlengt had willen zien én waarom je dat zou willen.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Pagina: 1