Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X21_Eagle_X21
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 08-09 19:43
Hallo,

Er is een nieuwe SSD aan de pricewatch toegevoed en deze leek mij eerlijk gezegd bijna te mooi om waar te zijn. Kijkend naar de specificaties zie ik echter niets raars. Heeft iemand ervaring met deze SSD? Alvast bedankt.

pricewatch: Neo Forza Zion NFS01 (retail) 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:36
Lijkt mij een verkeerde productkoppeling: De tweede link (Megekko) gaat naar een 480GB versie, de eerste (MaxICT) naar "NeoForza Neo forza zion nfs01 480 gb 1000 gb sata iii 2.5"" (zowel 480 als 1000GB in titel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselglenn
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10-09 23:21
Zojuist een reactie vanuit MaxICT ontvangen op de vraag welke opslagcapaciteit de SSD daadwerkelijk heeft:
"Bedankt voor je mail. Deze heeft een opslag van 1000gb. Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd."

Ik ga hem in ieder geval bestellen. In het ergste geval is het inderdaad een 480 GB SSD en moet ik deze retourneren. Zodra de schijf binnen is, zal ik hier een nieuw bericht plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:36
Mwah, het is natuurlijk wel MaxICT, dus over de reputatie van die shop kan je twisten. En ja, de prijs IS wat te mooi om waar te zijn, maar je hebt het gecontroleerd en persoonlijk bevestigd gekregen. De winkel kan nou niet meer claimen dat ze hem fout op de website hadden staan.

Dus ik zou 'm gewoon bestellen en als het een 480GB versie is, het ze flink moeilijk maken. Je hebt immers recht op de 1TB versie, na deze controle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Breen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 17:23
Ben hier geland omdat deze SSD me ook opviel. Kan wel wat extra SSD ruimte gebruiken, dus het zou erg mooi zijn als het inderdaad een 1TB schijf is.

Ik volg deze thread even, ben benieuwd naar je bevindingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiriTNL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:36
Titel tekst bij Max ICT is aangepast naar 480 GB.
Bij de info staat nog wel 1000GB.
Pagina: 1