Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
vind jij 52*25 reacties niet wat lang worden?? Ik wel
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
N.a.v. een ander topic op LA waar dit topic werd genoemd is dit gebeurd. Het is zelfs een soort van ongeschreven afspraak, die alleen af en toe vergeten wordt.
Verwijderd
sorry vind t beetje belachelijk.. hij had makkelijk nog ff open kunnen blijven.. t was net zo'n lekker lang forum
/me vind dit echt heel jammer!
/me vind dit echt heel jammer!
Op maandag 23 juli 2001 23:07 schreef mafiasven het volgende:
sorry vind t beetje belachelijk.. hij had makkelijk nog ff open kunnen blijven.. t was net zo'n lekker lang forum![]()
* JvS vind dit echt heel jammer!
Is het dan een doel om een topic zo lang mogelijk te maken? Het ziet er bij 25 posts/pag niet meer uit man...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
neej das t doel niet.. maar tis ook niet de bedoeling dat iemand t bepaald die nooit in t forum zelf komt ofwel? hadden er makkelijk nog wel 100 bij gekund maar ik zeg al niks meer..Op dinsdag 24 juli 2001 00:29 schreef JvS het volgende:
[..]
Is het dan een doel om een topic zo lang mogelijk te maken? Het ziet er bij 25 posts/pag niet meer uit man...
Ik snap helemaal niet wat het probleem is?Op dinsdag 24 juli 2001 01:16 schreef mafiasven het volgende:
[..]
neej das t doel niet.. maar tis ook niet de bedoeling dat iemand t bepaald die nooit in t forum zelf komt ofwel? hadden er makkelijk nog wel 100 bij gekund maar ik zeg al niks meer..
Er is toch gewoon een deel twee ge-opend? Lange topics zijn naast onoverzichtelijk en lelijk ook nog eens erg onhandig.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Er is iemand die toestemming heeft gegeven... ik in dit gevalOp dinsdag 24 juli 2001 01:16 schreef mafiasven het volgende:
[..]
maar tis ook niet de bedoeling dat iemand t bepaald die nooit in t forum zelf komt ofwel?
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
zag t jahOp dinsdag 24 juli 2001 01:27 schreef Jotti het volgende:
[..]
Er is iemand die toestemming heeft gegeven... ik in dit geval
Die heeft de laatste week nogal wat problemen met z'n pc... en ik kan het goed met 'em vinden dus wij modden actief in elkaars fora
Verwijderd
okeys.. wilde m al contacten op icq.. maar ligt dus daaraan.. kheb wat vragen over t i+t forum kan ik die dus ook bij jou stellen via icq ?Op dinsdag 24 juli 2001 02:27 schreef Jotti het volgende:
Die heeft de laatste week nogal wat problemen met z'n pc... en ik kan het goed met 'em vinden dus wij modden actief in elkaars fora
Sure sure, als ik iets niet zeker weet, zeg ik wel 'weetnie' 
Ik add je wel ff.
Ik add je wel ff.
Pagina: 1