hello tweakers:
ik heb deze week de zeer onaangename ervaring mogen meemaken dat ik bij thuiskomst mijn normaal idle pc plots zag wakker worden, om dan onmiddellijk uitgeschakeld te worden gevolgd met een verbande geur. ( redelijk bizar toch in idle)
anyway na tests blijkt tot mijn grote verbazing het niet aan de voeding of moederbord te liggen maar mijn gpû( is geloof ik nog geen 3 jaar oud) is dus gewoon volstrekt naar de vaantjes.(alle overige componenten verder intact)
gpu was nooit overclocked, cpu wel
heeft iemand enig id hoe dit kan? want zomaar een nieuwe dure gpu aanschaffen terwijl dit gewoon opnieuw kan gebeuren zou maar weinig verstandig zijn.
alvast bedankt!
ow ja pc runt op windows 10
ik heb deze week de zeer onaangename ervaring mogen meemaken dat ik bij thuiskomst mijn normaal idle pc plots zag wakker worden, om dan onmiddellijk uitgeschakeld te worden gevolgd met een verbande geur. ( redelijk bizar toch in idle)
anyway na tests blijkt tot mijn grote verbazing het niet aan de voeding of moederbord te liggen maar mijn gpû( is geloof ik nog geen 3 jaar oud) is dus gewoon volstrekt naar de vaantjes.(alle overige componenten verder intact)
gpu was nooit overclocked, cpu wel
heeft iemand enig id hoe dit kan? want zomaar een nieuwe dure gpu aanschaffen terwijl dit gewoon opnieuw kan gebeuren zou maar weinig verstandig zijn.
alvast bedankt!
ow ja pc runt op windows 10
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7 3770K Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | Asus P8Z77-V | € 0,- | € 0,- |
1 | Inno3D GeForce GTX 980 Ti 6GB iChill X3 Ultra | € 0,- | € 0,- |
1 | Hitachi Deskstar 5K3000, 3TB | € 0,- | € 0,- |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 40,- | € 40,- |
1 | WD Caviar SE WD3200JS, 320GB | € 0,- | € 0,- |
1 | CM Storm Enforcer | € 81,90 | € 81,90 |
1 | Arctic Accelero Freezer 13 Limited Edition | € 34,90 | € 34,90 |
1 | Cooler Master Megaflow Red, 200mm | € 16,- | € 16,- |