Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• PieterNBA2K
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 21-04 15:06
Mijn vraag
...

Hallo iedereen,

mijn desktop is recent kapot gegaan, de harde schijf doet het niet meer en vroeg me af of ik met deze ssd kaart hem weer kan redden? is deze alleen bedoelt voor laptops of kan deze ook in desktops worden gebruikt? groeten

Alle reacties

• Cyphax
  • Registratie: november 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator NOS
Zo'n SSD kan je ook gewoon in een desktop gebruiken met dezelfde voordelen. Ik ga er vanuit dat de pc niet stokoud is en een SATA-aansluiting heeft. Dan is het gelijk een hele fijne en aan te raden upgrade van je systeem. :)

Saved by the buoyancy of citrus

• PieterNBA2K
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 21-04 15:06
Oke dankjewel voor je hulp! Groeten :)

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True