They made me do it.
staat nix inOp maandag 23 juli 2001 22:37 schreef Jotti het volgende:
Watch yer mailbox.
They made me do it.
Er staat nix bij de MededelingenOp maandag 23 juli 2001 22:41 schreef Cheatah het volgende:
HK dicht ??? voorgoed???
nou ja ik zal het niet missen, ben er nog nooit geweest
They made me do it.
Waar ging dat over dan?
They made me do it.
Ik heb nog geen mial gehad... en leuk idd als je topic niet meer kan zienOp maandag 23 juli 2001 22:45 schreef Smoothy_ het volgende:
In mijn mail staat dat ik geflaimed heb in dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/190512
Waar ging dat over dan?
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
flauw.... Volgens mij niet veel anders als al die Britney topics. Of zie ik dit wer helemaal verkeerd:?Op maandag 23 juli 2001 22:47 schreef Traag het volgende:
Twarres & BNN.... gaat er dan geen lichtje branden
oh datOp maandag 23 juli 2001 22:47 schreef Traag het volgende:
Twarres & BNN.... gaat er dan geen lichtje branden
Meervoud? Ik heb maar 1 keer geflamed, geloof ikNa de flames in
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/190512 hebben we besloten je
de toegang tot de HK te ontzeggen.
They made me do it.
Redelijk terecht ook. Sommige flames waren niet zo vreselijk, maar niet vreselijke flames zijn ook flames. flames zijn in HK niet toegestaan. Komen we ze tegen, volgen tegenmaatregelen.Op maandag 23 juli 2001 22:47 schreef Matthijsje het volgende:
[..]
flauw....
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Dit is het enige dat smoothy zei, nou sorry maar er staan "betere" flames in dit topic. Ik vind em flauwidd, wat een homo is dat!
(een beetje opbouwende kritiek kan geen kwaad)
En dan zeg ik vieze er bij als grapje..Op maandag 23 juli 2001 22:49 schreef Fallen_angel het volgende:
[..]
Dit is het enige dat smoothy zei, nou sorry maar er staan "betere" flames in dit topic. Ik vind em flauw
Verwijderd
Het gaat vandaag wel lekekr zeg hiero. volgens mij is dit 1 of andere terugpak actie van traag op mij ofzo....
errug zwak. HK is 1 grote onzin en dan mogen wij er niet neerzetten dat twarres beroerd is. ik moet er gewoon om lachen.....
traag is zeker met het verkeerde been uit bed gestapt, of nie jonguh?
Als ik een goed geheugen heb, heb ik dit geschreven.
Dit is toch puur sarcastisch! Vooral "idd, wat is dat een homo!
They made me do it.
Krijgen we nu WEEER discussies over HK bans?? De crew heeft besloten om nav. die draad een aantal figuren uit de HK te zetten. Noch slijmen, noch zeuren, nog moeilijk doen zal dit veranderenOp maandag 23 juli 2001 22:49 schreef Fallen_angel het volgende:
Dit is het enige dat smoothy zei, nou sorry maar er staan "betere" flames in dit topic. Ik vind em flauw
Jeremy Clarkson
Nee hoor. Dit is in goed overleg gegaan met een admin.sjonge jonge....
Het gaat vandaag wel lekekr zeg hiero. volgens mij is dit 1 of andere terugpak actie van traag op mij ofzo....
errug zwak. HK is 1 grote onzin en dan mogen wij er niet neerzetten dat twarres beroerd is. ik moet er gewoon om lachen.....
Nee ik heb prima geslapentraag is zeker met het verkeerde been uit bed gestapt, of nie jonguh?
Jeremy Clarkson
Uit de FAQIk flamede net over de groenteboer op de hoek en kreeg een waarschuwing?
Ja, dat klopt. Het ongelooflijk afzeiken van een bedrijf dat niet met GoT te maken heeft maar wel iets met GoT te maken kan krijgen ivm smaad, kan dus niet. Een bedrijf dat een foutje maakt hoef je dus niet op GoT aan het kruis te spijkeren. Microsofttopics en andere semi-humortopics daarentegen zouden dan nog wel redelijkerwijs kunnen.
Dit is ook van toepassing op twarres.
Verwijderd
Op maandag 23 juli 2001 22:41 schreef Smoothy_ het volgende:
Er staat nix bij de Mededelingen
DamnOp maandag 23 juli 2001 22:41 schreef Jotti het volgende:
-1 Voorbarig
HK gaat niet dicht.
Volgens mij heb je echt niks aan de HK
Alhoewel, nou hoef ik al die zooi niet te lezen...
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Dus zei ik :Smoot zei:
idd, wat is dat een homo!
Idd, wat een vieze homo!
Als opbouwende kritiek... Gelukkig komt mijn moeder nooit op GoT want als ze dat zou hebben gelezen Poew, dan zwaait er wat
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Jeremy Clarkson
Als ik zeg dat ik [insert babe name] niet mooi vind (of oerlelijk), is dat wat anders dan dat ik zeg dat het een lelijke hoer is.
Verwijderd
Nee dat mag ook niet, wist je dat niet dan?Op maandag 23 juli 2001 22:57 schreef JT het volgende:
En wat me ook opvalt is dat je steeds minder een negatieve mening mag geven, maar dat slaat werkelijk nergens op.
alleen ja en amen zeggen, en anders oprotten...
Ik flame niet, ik geef mijn mening
They made me do it.
Ach, da's overal zo. Negatieve kritiek moet je positief brengen, en dat hopen dat er op de juiste manier mee omgegaan wordt.Op maandag 23 juli 2001 22:57 schreef JT het volgende:
En wat me ook opvalt is dat je steeds minder een negatieve mening mag geven, maar dat slaat werkelijk nergens op.
Ja, in het dagelijks leven zeg je zeker ook nooit kut of godverdomme of tering of shit of klote he.....Ga ff dat afstraffen wat normaal is in de maatschappij.Op maandag 23 juli 2001 22:59 schreef Jotti het volgende:
Negatieve mening != flamen.
Als ik zeg dat ik [insert babe name] niet mooi vind (of oerlelijk), is dat wat anders dan dat ik zeg dat het een lelijke hoer is.
Ecodan warmtepomp
Misschien in jouw leven. Maar in mijn leven mag ik nog gewoon m'n mening gevenOp maandag 23 juli 2001 23:00 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Ach, da's overal zo. Negatieve kritiek moet je positief brengen, en dat hopen dat er op de juiste manier mee omgegaan wordt.
Ecodan warmtepomp
ik zeg dat weleens, maar hij is zo slim om te weten dat dat sarcasme isOp maandag 23 juli 2001 23:02 schreef Jotti het volgende:
Als jij in het dagelijks leven tegen je pa zegt 'he ouwe zak, ga es opzij', dan moet jij dat helemaal zelf weten, hier wordt dat niet gewaardeerd.
They made me do it.
Sommige mensen kunnen dat niet zelf bedenken he...Op maandag 23 juli 2001 23:03 schreef Smoothy_ het volgende:
[..]
ik zeg dat weleens, maar hij is zo slim om te weten dat dat sarcasme is
Ecodan warmtepomp
jij ook alOp maandag 23 juli 2001 23:03 schreef Smoothy_ het volgende:
[..]
ik zeg dat weleens, maar hij is zo slim om te weten dat dat sarcasme is
Als je me quote, doe het dan wel goedOp maandag 23 juli 2001 22:59 schreef Smoothy_ het volgende:
Ik quote even Exirion's sig:
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Hij zette er toch een smiley bij....Op maandag 23 juli 2001 23:04 schreef Jotti het volgende:
Tuurlijk, maar bij geschreven tekst zonder smilies is dat niet te horen. Ook niet als je er een text-to-speech programma overheen gooit trouwens (ook sarcastisch)
Ecodan warmtepomp
Hebbie smilies uit staan ofzo?Op maandag 23 juli 2001 23:04 schreef Jotti het volgende:
Tuurlijk, maar bij geschreven tekst zonder smilies is dat niet te horen. Ook niet als je er een text-to-speech programma overheen gooit trouwens (ook sarcastisch)
"Ik vind jou een smerige klootzak!!!
Nou... leuk hoor.
Hij heeft geen zonnebril, mar een gewone bril nodigOp maandag 23 juli 2001 23:06 schreef Matthijsje het volgende:
[..]
Hebbie smilies uit staan ofzo?
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
/me snapt niet wat Matthijsje hier nog doet...Op maandag 23 juli 2001 23:06 schreef Matthijsje toch nog wat
[topic=186551]
Sorry hoor maar als ik dta zie staan met een knipoog er bij neem ik het dus niet serieus?Op maandag 23 juli 2001 23:07 schreef Jotti het volgende:
Jawel, maar een smilie maakt niet alles goed.
"Ik vind jou een smerige klootzak!!!"
Nou... leuk hoor.
In mijn leven uit ik mijn mening vaak genoeg, en deze is gemiddeld genomen niet echt prettig om te horen. Ik probeer alleen de ontvanger in zijn of haar waarde te laten.Op maandag 23 juli 2001 23:01 schreef JT het volgende:
[..]
Misschien in jouw leven. Maar in mijn leven mag ik nog gewoon m'n mening geven
Argumentatie en dat soort dingen komen daarbij kijken. Het leuke is, dat mensen mij blijven waarderen, en mijn kritiek serueis neem, omdat ik mijn kritiek gemiddeld genomen goed kan onderbouwen.
Nou, erg hoor.... NOTOp maandag 23 juli 2001 23:07 schreef Jotti het volgende:
Jawel, maar een smilie maakt niet alles goed.
"Ik vind jou een smerige klootzak!!!"
Nou... leuk hoor.
Als ik daar druk en kwaad om zou moeten maken dan zou ik in me eerste levensjaar al zelfmoord hebben gepleegd.
Ecodan warmtepomp
Sorry mr. ExirionOp maandag 23 juli 2001 23:04 schreef Exirion het volgende:
[..]
Als je me quote, doe het dan wel goed
They made me do it.
lees topic Mijn excuses op HK (kan dus geen link plaatsen)Op maandag 23 juli 2001 23:07 schreef Cheatah het volgende:
[..]
/me snapt niet wat Matthijsje hier nog doet...
[topic=186551]
Op maandag 23 juli 2001 23:08 schreef Jaymz het volgende:
[..]
In mijn leven uit ik mijn mening vaak genoeg, en deze is gemiddeld genomen niet echt prettig om te horen. Ik probeer alleen de ontvager in zijn of haar waarde te laten.
Argumentatie en dat soort dingen komen daarbij kijken. Het leuke is, dat mensen mij blijven waarderen, en mijn kritiek serueis neem, omdat ik mijn kritiek gemiddeld genomen goed kan onderbouwen.
They made me do it.
Ja, daarom voer ik ook vaak discussies. Maar is het nou echt zo een ramp dat er een keer geen reden bij staat ? Dan zul je in je leven nog heel veel rampen tegenkomen.Op maandag 23 juli 2001 23:08 schreef Jaymz het volgende:
[..]
In mijn leven uit ik mijn mening vaak genoeg, en deze is gemiddeld genomen niet echt prettig om te horen. Ik probeer alleen de ontvager in zijn of haar waarde te laten.
Tolerantie ? Was da ?
Ecodan warmtepomp
Voor mij is dat geen probleem, ik vraag er dan gewoon om. In sommige gevallen is het wel verstandig om een reden erbij te geven.Op maandag 23 juli 2001 23:10 schreef JT het volgende:
[..]
Ja, daarom voer ik ook vaak discussies. Maar is het nou echt zo een ramp dat er een keer geen reden bij staat ? Dan zul je in je leven nog heel veel rampen tegenkomen.
Tolerantie ? Was da ?
Plaatsen waar zo'n 20.000 mensen langskomen en zich eventueel aangesproken kunnen voelen, die een wat minder incasseringsvromgen dan mij/anderen hebben
Jezus, wat ben jij snel geirriteerd. Kom op man, lighten up !!!Op maandag 23 juli 2001 23:12 schreef Jotti het volgende:
Kunnen de mieren iig achter de rode lampen vandaan gehaald worden? Dat gezever hebben we sowieso sereuis niks aan.
Jullie moeten hier op GoT gewoon is wat losser worden.
Ecodan warmtepomp
iemand pakken op typfouten doe je gewoon nie...Op maandag 23 juli 2001 23:13 schreef JT het volgende:
[..]
Jezus, wat ben jij snel geirriteerd. Kom op man, lighten up !!!
Jullie moeten hier op GoT gewoon is wat losser worden.
They made me do it.
Dara kan ik ook nog inkomen idd. Dit is net zoiets als de doodstraf bij wijze van spreken. Geen kans meer om je leven te beteren en voor altijd gebrandmerktOp maandag 23 juli 2001 23:15 schreef Smoothy_ het volgende:
En waarom niet een tijdelijke ban?
Als ze dat nu niet leren, en iedereen ze daarvan beschermt, dan zullen ze later veel ruzie hebben....Op maandag 23 juli 2001 23:13 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Plaatsen waar zo'n 20.000 mensen langskomen en zich eventueel aangesproken kunnen voelen, die een wat minder incasseringsvromgen dan mij/anderen hebben
Als er nou 2 man schelden/ruzien, kan je toch ook gewoon zeggen dat ze moeten kappen ? En degene die doorgaat of het vaker doet een waarschuwing geven ? Das toch veel vriendelijker voor de gebruikers ? Of gaat het om jullie eigengemak dat jullie dan minder hoeven te tikken ?
Ecodan warmtepomp
Niet als het serieus is, maar er staat een smiley bij.Op maandag 23 juli 2001 23:14 schreef Matthijsje het volgende:
[..]
iemand pakken op typfouten doe je gewoon nie...
Dat betekent dus dat het niet kwaad bedoelt is.
Ecodan warmtepomp
De rulez zijn eenvoudig. Jullie hebben te kennen gegeven dat jullie niet kunnen omgaan met de privileges van de huiskamer, dus worden jullie buitengezet.Op maandag 23 juli 2001 23:15 schreef Smoothy_ het volgende:
En waarom niet een tijdelijke ban?
Jeremy Clarkson
Voor ALTIJD uit de huiskamer??? Waarom niet gewoon een temp-ban van 2 maanden ofzo of zelfs meer.Op maandag 23 juli 2001 23:21 schreef Traag het volgende:
[..]
De rulez zijn eenvoudig. Jullie hebben te kennen gegeven dat jullie niet kunnen omgaan met de privileges van de huiskamer, dus worden jullie buitengezet.
They made me do it.
Voor een hoop mensen is het moeilijk om te gaan met macht...Op maandag 23 juli 2001 23:23 schreef Smoothy_ het volgende:
[..]
Voor ALTIJD uit de huiskamer??? Waarom niet gewoon een temp-ban van 2 maanden ofzo of zelfs meer.
Ecodan warmtepomp
RIGHT
Ecodan warmtepomp
Nee, de derde heeft zich hier nog niet gemeld... wie dat is, is niet belangrijkOp maandag 23 juli 2001 23:25 schreef Matthijsje het volgende:
En zijn ik en Smoothy_ de enige "slachtoffers?"
Jeremy Clarkson
Die bij ontdekking gebanned wordt...Op maandag 23 juli 2001 23:26 schreef JT het volgende:
Anders reggen jullie toch allebei op een andere naam ?
/discussie.
Dit topic is gesloten.
![]()