Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• chainboost
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 05-02 14:47
Hallo allemaal,

Na een partijtje te hebben gegoogled en niets gevonden te hebben dacht ik, ik open ff een topic hier in de hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik vroeg mij af of Windows in de logboeken bijhoudt wanneer een aangesloten monitor van horizontaal naar verticaal gaat en andersom in de scherm orientatie instellingen. Is dit ergens uit te lezen?

Alle reacties

• DJMaze
  • Registratie: juni 2002
  • Niet online
Ja en nee. Wat wil je bereiken?

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

• chainboost
DJMaze schreef op maandag 4 februari 2019 @ 15:27:
Ja en nee. Wat wil je bereiken?
Nou wij hebben een Windows systeem die uit zichzelf van portrait naar landscape gaat en weer terug. Dit systeem staat bij een klant en moet dan worden herstart voordat hij weer goed staat. Dit gebeurt heel random lijkt het. Ik zou graag willen inzien waarom hij van orientatie wisselt.

• BLACKfm
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 19-04 21:43
Is die klant niet iemand met een intel GPU en dat die, op onverklaarbare wijze, soms de toetscombinatie gebruikt om het scherm te draaien?

Ik weet niet of dat tegenwoordig nog is, maar 'vroeger' kon je met control + alt + pijltjestoetsen het scherm draaien.

Litebit.eu voorraad check :).

• chainboost
Nee, dit is een afgesloten scherm achter slot en grendel.

• HKLM_
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 16:59

HKLM_

www.cloud23.nl

chainboost schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 09:11:
Nee, dit is een afgesloten scherm achter slot en grendel.
Kan iemand daar remote op aanmelden?

Ubiquiti • 2 site’s • 2x Unifi USG 3P • Unifi Switch 8 ports 60w • 2x Unifi AC-LR • 2x Unifi AC-Lite • Unifi CloudKey

• chainboost
Alleen ik en mijn collega kunnen daar remote op aanmelden.
Pagina: 1

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True