Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• borinho7
  • Registratie: februari 2019
  • Laatst online: 04-02 18:53
Hallo allen,

Ik heb problemen met het plaatsen van mijn Nest hello.
Het lukt niet om hem zo aan te sluiten dat zowel de gong en de nest hello beiden werken.
Het is aangesloten via een 8V trafo.
Omdat het niet gelukt is om een foto van de connectie nu te posten schrijf ik het uit.
Het betreft een gong met 4 aansluitpunten genummerd van 0 tot 3. boven 0 en 1. onder 3 en 2.
De aansluiting is nu als volgt.
De rode kabel van zowel de nest als vanuit de trafo staan op 1.
de blauwe kabels van de nest en trafo zijn gekoppeld aan de nest connector, die dan op zijn plaats aan 0 en 3 gekoppeld is.

Wat doe ik verkeerd? Of kan het ergens anders aan liggen?
Graag hulp |:(

borinho7 wijzigde deze reactie 04-02-2019 15:23 (83%)

Alle reacties

• TheSlak
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 15-04 08:41
Je moet de Nest Hello iig aansluiten met minimaal 12 volt. Ik heb hiervoor de Gacia Beltrafo TF-B 15VA voor gebruikt. Deze kan je bijvoorbeeld hier vinden: https://www.vekto.nl/beltrafo-15va

TheSlak wijzigde deze reactie 05-02-2019 14:35 (25%)

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True