Een vriend van mij gaat naar Almere verhuizen. Nu vraagt hij zich af wat hij het beste kan nemen ADSL of de kabel ? De kosten zijn gelijk maar het schijnt dat in Almere de kabel sneller is dan ADSL , alhoewel je dat van hun helpdesk niet kunt zeggen. Zijn er mensen die de bovenstaande bewering over de snelheid kunnen beamen ?
Heb je de helpdesk ooit zelf aan de tel gehad?Op maandag 23 juli 2001 22:34 schreef Kruimeltje het volgende:
Een vriend van mij gaat naar Almere verhuizen. Nu vraagt hij zich af wat hij het beste kan nemen ADSL of de kabel ? De kosten zijn gelijk maar het schijnt dat in Almere de kabel sneller is dan ADSL , alhoewel je dat van hun helpdesk niet kunt zeggen. Zijn er mensen die de bovenstaande bewering over de snelheid kunnen beamen ?
Jullie schelden wel elke keer op de helpdesk, maar het echte probleem licht bij de TD en het upper management, Die doen gewoon maar half hun werk, de helpdesk is alleen klappevanger. Maar het is niet onze schuld.. SO STOP BLAMING US!
I want to live forever, so far.. so good.
Je zit dus op de helpdesk en bent beetje gestressed ervanOp dinsdag 24 juli 2001 01:29 schreef Warbringer het volgende:
[..]
Heb je de helpdesk ooit zelf aan de tel gehad?
Jullie schelden wel elke keer op de helpdesk, maar het echte probleem licht bij de TD en het upper management, Die doen gewoon maar half hun werk, de helpdesk is alleen klappevanger. Maar het is niet onze schuld.. SO STOP BLAMING US!
* HappyFun heeft 3x gebeld naar Planet Helpdesk..bleef netjes en werd snel geholpen
Defunctus Deo Juvente
Verwijderd
ik kan met chello downloaden met 150 KB/sec, en ik geloof dat dit ok wel een beetje het maximum is.
Voor mij genoeg.....:P
Voor mij genoeg.....:P
Bedankt voor je opmerking maar de vraag ging dus over de snelheid en niet over de helpdesk...Op dinsdag 24 juli 2001 01:29 schreef Warbringer het volgende:
[..]
Chello in Almere heerst echt. 150KB/s is idd geen uitzondering. Downtijd valt in het algemeen ook wel mee.
* FoolZero is zeer content met Chello in Almere!
* FoolZero is zeer content met Chello in Almere!
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
chello voor 89 piek (toch) per maand (1,5 mbit) of
adsl basic voor 99 piek per maand, 512 kbit
adsl plus (ofzoiets) voor 160 piek ongeveer per maand, 1 mbit
dus kies zou ik zeggen
adsl is weer stabieler in de drukkere wijken, waar chello langzamer kan worden
maarja wat wil je betalen, adsl heeft een datalimiet van 30 gig/maand, chello geen voor zover ik weet
met adsl mag je wel server draaien, met chello niet
correct me..
dus kies zou ik zeggen
maarja wat wil je betalen, adsl heeft een datalimiet van 30 gig/maand, chello geen voor zover ik weet
correct me..
Bedankt voor je posting alleen dacht ik dat Chello ook 99,- kost...Op dinsdag 24 juli 2001 16:09 schreef ikbenveldmuis het volgende:
dus kies zou ik zeggen
correct me..
Verwijderd
Chello kost inderdaad 99 piek per maand en daar krijg je 1,5 Mbit down voor, die je echt wel vaak haalt.
ADSL is in Almere daarentegen wat teleurstellend als je mij vraagt, helemaal als je kijkt naar de pakketten die je kunt krijgen. Ik geloof dat het hoogste pakket 1024 kbit down is.
Upstream bij Chello is wel wat aan de trage kant (128 kbit), maar goed je kan niet alles hebben
ADSL is in Almere daarentegen wat teleurstellend als je mij vraagt, helemaal als je kijkt naar de pakketten die je kunt krijgen. Ik geloof dat het hoogste pakket 1024 kbit down is.
Upstream bij Chello is wel wat aan de trage kant (128 kbit), maar goed je kan niet alles hebben
Klopt. Het is duurder geworden. Ik zou zelf gevoelsmatig voor adsl kiezen, omdat ik daar nu alleen nog maar goede ervaring mee heb, en ik download ook niet echt veel warez ofzo.Op dinsdag 24 juli 2001 16:29 schreef Kruimeltje het volgende:
[..]
Bedankt voor je posting alleen dacht ik dat Chello ook 99,- kost...
Internetten gaat iig altijd met 56K/sec en dat is genoeg.
Verder heeft mxstream geen download limiet, maar een Fair Use Policy, net als chello. En bij beide bedrijven ligt de grens op gemiddeld 30 gigabyte per maand. Je moet het heel bont maken, wil je er iets van horen, geloof ik.
PS, als je niet wil dat mensen niet op jouw helpdesk verhaal ingaan, moet je ook niet zo'n troll neerzetten.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Toch haalt men met Chello vaak een hogere snelheid qua downstreamOp dinsdag 24 juli 2001 16:37 schreef JvS het volgende:
[..]
Klopt. Het is duurder geworden. Ik zou zelf gevoelsmatig voor adsl kiezen, omdat ik daar nu alleen nog maar goede ervaring mee heb, en ik download ook niet echt veel warez ofzo.
Internetten gaat iig altijd met 56K/sec en dat is genoeg.
Verder heeft mxstream geen download limiet, maar een Fair Use Policy, net als chello. En bij beide bedrijven ligt de grens op gemiddeld 30 gigabyte per maand. Je moet het heel bont maken, wil je er iets van horen, geloof ik.
PS, als je niet wil dat mensen niet op jouw helpdesk verhaal ingaan, moet je ook niet zo'n troll neerzetten.
jah, hogere topsnelheden. Maar zoals ik al zei, ik heb liever een verbinding die niet bokt, die niet fluctueerd en die dan "maar" 50Kbyte per seconde is.Op dinsdag 24 juli 2001 16:38 schreef MaStEr-D het volgende:
[..]
Toch haalt men met Chello vaak een hogere snelheid qua downstream
Ik weet van mezelf dat ik storingen/vertragingen heel erg slecht trek, en dat dat er IMHO 10x zo hard in hakt dan dat een download van 150Kbyte/sec goed kan maken.
Maar ik heb geen ervaring met chello, dus ben ik nu ook een beetje bang dat ik met cliché's aan het gooien ben. (en dus net zo erg ben als de "ben zuigt"-blaters
* JvS heeft gesproken, en trekt zich terug
Op dinsdag 24 juli 2001 01:29 schreef Warbringer het volgende:
[..]
Jullie schelden wel elke keer op de helpdesk, maar het echte probleem >>licht<< bij de TD en het upper management, Die doen gewoon maar half hun werk, de helpdesk is alleen klappevanger. Maar het is niet onze schuld.. SO STOP BLAMING US!
Verwijderd
Trust me, Chello in Almere is zeer goed te noemen. Zeer stabiele verbinding en nog snel ook.Op dinsdag 24 juli 2001 22:00 schreef JvS het volgende:
[..]
jah, hogere topsnelheden. Maar zoals ik al zei, ik heb liever een verbinding die niet bokt, die niet fluctueerd en die dan "maar" 50Kbyte per seconde is.
Ik weet van mezelf dat ik storingen/vertragingen heel erg slecht trek, en dat dat er IMHO 10x zo hard in hakt dan dat een download van 150Kbyte/sec goed kan maken.
Maar ik heb geen ervaring met chello, dus ben ik nu ook een beetje bang dat ik met cliché's aan het gooien ben. (en dus net zo erg ben als de "ben zuigt"-blaters).
* JvS heeft gesproken, en trekt zich terug
hehe, ik wordt ge-inspireerd door mensen die het over "aanslingeren van de verbinding" en "Kut mail/news server" en "storing dit en dat" hebben.Op donderdag 26 juli 2001 16:46 schreef MaStEr-D het volgende:
[..]
Trust me, Chello in Almere is zeer goed te noemen. Zeer stabiele verbinding en nog snel ook.
maar zoals gezegd, ik heb er zelf geen ervaring mee
Verwijderd
Internet in almere..
Chello snelheid is redelijk als hij werkt tenminste
adsl ( ze zeggen dat het er is ) maar tot nu toe alleen in almere buiten
telefoon.. ahh ja.. terug in de tijd.
Maar we zijn zelf bezig met een ander project in almere waarbij iedereen op gslas op te zitten en 10/100 mbit krijgt en de kosten... zijn erg laag..
we draaien eerst mee in een pilot project en de boys van thebenny krijgen ook een lijntjuh.
Maar straks i nde toekomst ( 1 / 1.5 jaar ) zit iedereen op Glas in almere en dan is het DOei doei Chello
Chello snelheid is redelijk als hij werkt tenminste
adsl ( ze zeggen dat het er is ) maar tot nu toe alleen in almere buiten
telefoon.. ahh ja.. terug in de tijd.
Maar we zijn zelf bezig met een ander project in almere waarbij iedereen op gslas op te zitten en 10/100 mbit krijgt en de kosten... zijn erg laag..
we draaien eerst mee in een pilot project en de boys van thebenny krijgen ook een lijntjuh.
Maar straks i nde toekomst ( 1 / 1.5 jaar ) zit iedereen op Glas in almere en dan is het DOei doei Chello
ADSL Datalimiet ? 30GB ? Ik heb al 61GB op de teller....

Op dinsdag 24 juli 2001 16:09 schreef ikbenveldmuis het volgende:
dus kies zou ik zeggen
correct me..
Pagina: 1