er zit hier dus een ventje.. genaamd Logitech.. en die loopt lekker overal alles te verzieken... of jullie daar wat aan kunnen doen... moet er van
We are on it.
Geduld dus maar eventjes. Overleg is niet na 5 minuten afgerond.
ok thnx... en ik ben niet de enige die hem irritant vindOp maandag 23 juli 2001 22:34 schreef Jaymz het volgende:
We are on it.
Daarom zijn we in overleg
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
vergaderen overleggen! niet op mij reagerenOp maandag 23 juli 2001 22:48 schreef Traag het volgende:
Daarom zijn we in overleg
Dat ben je zeker niet. Ik heb meneer Logitech vaak geholpen met z'n AMD systeem, en in die topics is heel wat af geflamed door hem zelf. Nadat ie was overgestapt op een Intel systeem zijn er nog wat andere topics geweest waar ie nogal heetgebakerd was, en in topics van anderen is ie ook altijd aardig irritant bezig geweest. Ik ken 'm maar al te goed.Op maandag 23 juli 2001 22:44 schreef limp_bizkit het volgende:
ok thnx... en ik ben niet de enige die hem irritant vind
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Druk Druk DrukOp maandag 23 juli 2001 22:55 schreef limp_bizkit het volgende:
vergaderen overleggen! niet op mij reageren
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
met onschuldige mensen banne...Op maandag 23 juli 2001 22:56 schreef Traag het volgende:
[..]
Druk Druk Druk
af en toe is hij idd onschuldig, maar heel vaak vraagt hij gewoon dingen die al 1000+ keer gevraagd zijn, of hij vraagt dingen die gewoon nergens op slaan, en hij luistert gewoon _niet_.... of hij lokt uit om te gaan flamen...Op maandag 23 juli 2001 23:07 schreef Matthijsje het volgende:
[..]
met onschuldige mensen banne...
Verwijderd
Hij doelt op zijn HK-ban vrees ik.Op maandag 23 juli 2001 23:13 schreef limp_bizkit het volgende:
af en toe is hij idd onschuldig, maar heel vaak vraagt hij gewoon dingen die al 1000+ keer gevraagd zijn, of hij vraagt dingen die gewoon nergens op slaan, en hij luistert gewoon _niet_.... of hij lokt uit om te gaan flamen...
Verwijderd
[topic=190607]
Word dit getollereerd dan??
(ik vind dus dat deze gast het te bont maakt!)
Als jij dat vindt, moet je dat melden in SU en zal er iemand naar kijkenOp maandag 23 juli 2001 23:47 schreef Shibby het volgende:
[topic=190607]
Jeremy Clarkson
Als jij een HK ban had, had je allang een mailtje ontvangen!Op dinsdag 24 juli 2001 10:59 schreef limp_bizkit het volgende:
ik?
Jeremy Clarkson
oh.. hehe... hoe is het trouwens met mijn grote vriend?Op dinsdag 24 juli 2001 11:04 schreef Traag het volgende:
[..]
Als jij een HK ban had, had je allang een mailtje ontvangen!
Heb je sindsdien nog iets van logitech vernomen?Op dinsdag 24 juli 2001 21:04 schreef limp_bizkit het volgende:
mag ik het eindresultaat van de vergadering/discussie/overlegdinges?
Mooi toch?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
ben benieuwd onder welke naam hij terug komtOp dinsdag 24 juli 2001 22:22 schreef JvS het volgende:
[..]
Heb je sindsdien nog iets van logitech vernomen?
Mooi toch?
Verwijderd
MS-IntellimouseOp woensdag 25 juli 2001 14:51 schreef limp_bizkit het volgende:
[..]
ben benieuwd onder welke naam hij terug komt
hahaOp woensdag 25 juli 2001 21:29 schreef Prankster het volgende:
[..]
MS-Intellimouse
of om zijn niveau aan te duiden:
trust cordless
This too shall pass
bijna 1maand geregged en al 27topics geopend. pfewww...
Dus gaan we offtopic, en dan kan niet de bedoeling van LA zijn
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()