Iwatch 4 online kopen in de USA

Pagina: 1
Acties:
  • 2.256 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-03 13:25
Ik wil graag een iwatch 4 kopen in Amerika omdat ik gehoord heb dat als je hem in de USA koopt dat de ECG functie dan werkt.

Graag zou ik het volgende willen weten:

* Bij welke site kan ik hem bestellen.
* Kan ik hem gewoon weer op Nederlands zetten
* Geen probleem met een andere lader of zo?

Dat de iwatch duurder wordt door hem daar te bestellen neem ik op de koop toe.
Het gaat er mij om dat de ECG functie werkt.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Croga

The Unreasonable Man

De beperking op de werking van de ECG functie zit niet in het land van aanschaf. De versie die in de USA verkocht wordt is volledig gelijk aan de versie die hier verkocht wordt.
De beperking zit op het land wat je zelf in de settings zet.

Zie https://techoverall.com/h...the-apple-watch-series-4/

(Dit had je overigens met 40 seconden DuckDuckGo-en ook zelf gevonden)

[ Voor 10% gewijzigd door Croga op 04-02-2019 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 02:42
Croga schreef op maandag 4 februari 2019 @ 14:27:
De beperking op de werking van de ECG functie zit niet in het land van aanschaf. De versie die in de USA verkocht wordt is volledig gelijk aan de versie die hier verkocht wordt.
De beperking zit op het land wat je zelf in de settings zet.

Zie https://techoverall.com/h...the-apple-watch-series-4/

(Dit had je overigens met 40 seconden DuckDuckGo-en ook zelf gevonden)
Dat is niet waar. Er wordt ook gecontroleerd op modelnummer. Je moet de Apple Watch in de Verenigde Staten aanschaffen om ECG werkend te krijgen. Je regio aanpassen is niet voldoende. Zie: https://www.macrumors.com...cg-no-us-region-changing/
Le_Freak ! schreef op maandag 4 februari 2019 @ 14:24:
Ik wil graag een iwatch 4 kopen in Amerika omdat ik gehoord heb dat als je hem in de USA koopt dat de ECG functie dan werkt.

Graag zou ik het volgende willen weten:

* Bij welke site kan ik hem bestellen.
* Kan ik hem gewoon weer op Nederlands zetten
* Geen probleem met een andere lader of zo?

Dat de iwatch duurder wordt door hem daar te bestellen neem ik op de koop toe.
Het gaat er mij om dat de ECG functie werkt.
Er zijn geen geautoriseerde Apple verkopers die naar het buitenland verzenden. Dit is een beperking vanuit Apple waar alle geautoriseerde verkopers zich aan moeten houden. Je kunt echter wel een bestelling plaatsen bij een winkel als Amazon.com en dit laten afleveren bij een doorstuur adres. Bedrijven als MyUS.com geven je een adres in Amerika en vervolgens sturen zij het door naar Nederland. Houd wel rekening met belastingen bij invoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
hallo,

Ten eerste snap ik niet waarom er zo'n irritante opmerking geplaast moet worden dat ik dat zelf in 40 seconden had kunnen vinden.
Maar goed, even inhoudelijk op jou opmerking, dat had ik dus gedaan die google aktie, vele meerdere zelfs maar dan kom ik dit tegen: https://www.iculture.nl/nieuws/apple-watch-ecg-nederland/
Zeg het maar

btw bedankt MelvinW :)

Is er ook een winkel die dat allemaal regelt voor me? dus dat ik hem bestel online en dat die hem via via naar Nederland stuurt?
Kan me voorstellen dat er meerdere tweakers zijn die dit gedaan hebben.

[ Voor 25% gewijzigd door Le_Freak ! op 04-02-2019 14:48 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 02:42
Le_Freak ! schreef op maandag 4 februari 2019 @ 14:44:
hallo,

Ten eerste snap ik niet waarom er zo'n irritante opmerking geplaast moet worden dat ik dat zelf in 40 seconden had kunnen vinden.
Maar goed, even inhoudelijk op jou opmerking, dat had ik dus gedaan die google aktie, vele meerdere zelfs maar dan kom ik dit tegen: https://www.iculture.nl/nieuws/apple-watch-ecg-nederland/
Zeg het maar

btw bedankt MelvinW :)

Is er ook een winkel die dat allemaal regelt voor me? dus dat ik hem bestel online en dat die hem via via naar Nederland stuurt?
Kan me voorstellen dat er meerdere tweakers zijn die dit gedaan hebben.
Als je het zo makkelijk mogelijk wil, dan is eBay een prima optie. Kwestie van een verkoper zoeken die gebruik maakt van het eBay Global Shipping Program, zodat je ook meteen de invoerrechten kan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Top MelvinW dank je!

Vraagje ebay.nl of?

[ Voor 36% gewijzigd door Le_Freak ! op 04-02-2019 14:54 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Volgens mij moet die ook met een Amerikaanse simkaart de eerste keer geactiveerd worden?

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duchaantje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-06-2023
Even duidelijkheid van een bezitter van de Amerikaanse versie dan maar: Europese productcode heeft geen ecg. Amerikaanse productcode wel ecg. Kan ook gewoon op Nederlandse taal en regio gezet worden met behoud van ecg functie. Modelnr Amerikaanse versie is MU6D2LL/A
LL staat voor Amerika. Soms staan ze op marktplaats. Zo heb ik hem ook nieuw gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
duchaantje schreef op maandag 4 februari 2019 @ 17:50:
Even duidelijkheid van een bezitter van de Amerikaanse versie dan maar: Europese productcode heeft geen ecg. Amerikaanse productcode wel ecg. Kan ook gewoon op Nederlandse taal en regio gezet worden met behoud van ecg functie. Modelnr Amerikaanse versie is MU6D2LL/A
LL staat voor Amerika. Soms staan ze op marktplaats. Zo heb ik hem ook nieuw gekocht.
Top! en moet hij voor de eerste keer met een amerikaanse sim geactiveerd worden? nee toch?
Hoe vondt je die op marktplaats? en nieuw?

* PS. ik zoek me een ongeluk, heeft iemand een linkje waar ik de usa versie met ecg kan kopen? :-)

[ Voor 7% gewijzigd door Le_Freak ! op 07-02-2019 15:23 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duchaantje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-06-2023
Apple watch series 4 in nieuwstaat http://link.marktplaats.n...ttons&utm_content=app_ios

40 mm en volgens mij Amerikaans te zien aan productcode achterop de doos. De rest van het speurwerk mag je zelf doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Nu ontbrak het al enigszins aan eigen inzet in dit topic, maar met alle hints, tips en keywords die je gegeven zijn zou je prima een Amerikaanse Apple Watch 4 op Marktplaats, eBay of een van de vele andere handelsplaatsen op Internet. Dit topic gaat dan ook slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.