Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• cherrycoke
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 15-04 15:13
ik ben echt superblij al vanaf 2011 met mijn dubbele Dell UltraSharp U2412M de e-ips kleuren zijn super helder de 16:10 aspect wil ik echt niet vanaf, en ik heb geluk met deze twee want ik heb GEEN backlight bleeding.

maar het is 2019 ik heb een 8700k met een fury SAPPHIRE NITRO Radeon™R9 FURY 4G,

het was leuk in 2011 met mijn 1800XT die ik in 2012 upgrade naar i5 3570k met 7870 en later ook crossfire, en in 2016 een r9 fury nano aanschafte toen de prijzen in oktober naar beneden kelderde. en vorig jaar een 8700k aangeschaft.

wat vinden jullie, zou ik de beeldschermen upgraden ja of nee?

Beste antwoord (via cherrycoke op 04-02-2019 15:15)

• Datastream
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
Waarom zou je? Het zijn 24 inch 60hz schermen. Ja ze hebben hele hoge latency maar als je het al die jaren al best vond waarom zou je dan upgraden?

Ik zou alleen upgraden als je QHD gaat of een scherm wil om mee competitive te gamen.

Als je al zou upgraden zou ik absoluut ook de GPU upgraden.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• Datastream
  • Niet online
Waarom zou je? Het zijn 24 inch 60hz schermen. Ja ze hebben hele hoge latency maar als je het al die jaren al best vond waarom zou je dan upgraden?

Ik zou alleen upgraden als je QHD gaat of een scherm wil om mee competitive te gamen.

• cherrycoke
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 15-04 15:13
Datastream schreef op maandag 4 februari 2019 @ 15:00:

super bedankt!

• Datastream
  • Niet online
Geen probleem. 16:10 vind ik trouwens ook velen maten beter dan 16:9 maar helaas heeft 16:9 de ratio wedstrijd gewonnen.

• Freeaqingme
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 00:11
Ik heb sinds een tijdje naast mijn 2 U2412M's ook een U2415 staan. Die heeft een nog net iets beter (scherper, betere kleurweergave) beeld. Dus je merkt ook in die prijsklasse wel kleine verbeteringen, maar 't is niet zo dat ik ze proactief ga vervangen. Daar zijn de verschillen te klein voor.

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True