Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• cadsite
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-11 16:43
Ik heb al een paar jaar een android smartphone, een oud gevalletje (samsung A3 2014).
Een goed jaar geleden heb ik google rewards geïnstalleerd en zo heb ik €25 tegoed staan. Het tegoed is slechts 1 jaar geldig, dus nu beginnen de eerste tegoeden te vervallen.
Ik mis eigenlijk niets qua apps, dus heb het niet echt nodig. spotify heb ik niet nodig en andere abbo's zie ik ook niet onmiddellijk.

Vandaar, welke apps hebben jullie gekocht en ben je tevreden over?

Alle reacties

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-11 10:49
check ff welke apps je nu hebt die volgeladen zitten met advertenties, wellicht kun je daar premium-versies van (of alternatieven voor) kopen.

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Doneren aan een open-source app bijvoorbeeld?

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02:42
Je kunt ook een boek of film kopen, of een abonnement op een tijdschrift.

Verwijderd

Carmageddon met alle levels en alle auto's unlocked.

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-11 23:28
Nova Launcher Prime is een hele prettige launcher en gebruik ik al enkele jaren.
Is het trouwens niet zo dat de vervaldatum van het tegoed met een jaar wordt verlengd op het moment dat je een nieuwe enquête invult?

Mijn Cardmarket-profiel

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:44
Join! Dit is een soort van pushbullet, maar dan 1x betalen ipv maandelijks.
https://joaoapps.com/join/

Nova launcher, solid Explorer. Sygic navigatie.

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:35
Flitsmeister, tenminste niet meer die irritante reclame meldingen! Overigens is het playstore tegoed, en niet appstore tegoed ;)

[ Voor 31% gewijzigd door consolefreak op 04-02-2019 12:44 ]

• cadsite
Bedankt allen!
Die join ga ik alvast installeren, lijkt me wel interessant.
Flitsmeister heb ik niet nodig, ik navigeer met waze en de flitsmeldingen heb ik niet echt nodig, ik hou me aan de snelheid.
Geen idee wanneer het precies vervalt, dat staat niet echt duidelijk omschreven.
Carmegeddon, dat heb ik uitgespeeld op PC en erna op iPad, ik ga niet nog eens op Android herbeginnen. :P
Film: geen interesse en tijdschrift op een GSM vind ik niet prettig.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:07

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Titelwijziging de Appstore is namelijk van Apple ;)

• ChokingHazard
cadsite schreef op maandag 4 februari 2019 @ 13:10:
Geen idee wanneer het precies vervalt, dat staat niet echt duidelijk omschreven.
Als je in de Playstore naar Betaalmethoden gaat, staat erbij je tegoed wanneer dit tegoed wordt afgeschreven. Volgens mij is die datum de vervaldatum. Die datum wordt bij mij in ieder geval na elke nieuwe enquête met ongeveer een jaar verlengd.

Mijn Cardmarket-profiel

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-11 22:22

MsG

Forumzwerver

ChokingHazard schreef op maandag 4 februari 2019 @ 17:33:
[...]

Als je in de Playstore naar Betaalmethoden gaat, staat erbij je tegoed wanneer dit tegoed wordt afgeschreven. Volgens mij is die datum de vervaldatum. Die datum wordt bij mij in ieder geval na elke nieuwe enquête met ongeveer een jaar verlengd.
Hmm goeie tip. Maak je bij elke aankoop je geld weer op ongeveer? Want ik heb iets van 25 euro van Opinion Rewards en heb recent nog wel kleine aankopen gedaan, maar bij die deadline waar jij over schrijft staat bij mij nu 25 mei 2019. Daarnaast heb ik recent ook nog wel een enquetetje gehad. Lijkt er dus op dat het nieuwste tegoed eerst wordt aangesproken. Zal die datum eens in de gaten houden na een nieuwe aankoop of enquete.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• ChokingHazard
MsG schreef op maandag 4 februari 2019 @ 17:54:
[...]

Hmm goeie tip. Maak je bij elke aankoop je geld weer op ongeveer? Want ik heb iets van 25 euro van Opinion Rewards en heb recent nog wel kleine aankopen gedaan, maar bij die deadline waar jij over schrijft staat bij mij nu 25 mei 2019. Daarnaast heb ik recent ook nog wel een enquetetje gehad. Lijkt er dus op dat het nieuwste tegoed eerst wordt aangesproken. Zal die datum eens in de gaten houden na een nieuwe aankoop of enquete.
Ik gebruik mijn tegoed redelijk vaak en ik heb het onlangs weer opgemaakt besef ik me nu. Dus het kan ook zomaar zijn dat ik ongelijk heb. Het zou dus inderdaad best zo kunnen zijn dat ouder tegoed daadwerkelijk gaat vervallen.

Is het tegoed wat je in de store ziet gelijk aan het tegoed dat in de Rewards-app wordt weergegeven?

Mijn Cardmarket-profiel

• MsG

MsG

Forumzwerver

ChokingHazard schreef op maandag 4 februari 2019 @ 18:01:
[...]

Ik gebruik mijn tegoed redelijk vaak en ik heb het onlangs weer opgemaakt besef ik me nu. Dus het kan ook zomaar zijn dat ik ongelijk heb. Het zou dus inderdaad best zo kunnen zijn dat ouder tegoed daadwerkelijk gaat vervallen.

Is het tegoed wat je in de store ziet gelijk aan het tegoed dat in de Rewards-app wordt weergegeven?
Dat saldo is gelijk, maar dat leest de Rewards-app ook gewoon uit van je Play-account geloof ik.

Of de cumulatieve som van de beloningen minus mijn aankopen ook nog precies het tegoed is, durf ik niet te zeggen. Kan best zijn dat er al wat sommen zijn verdampt. Ik ga maar niet testen hoeveel er zou verdampen de komende mei :-P.

Helaas zijn veel games allemaal free2play-style geworden, en is RollerCoaster Tycoon Classic momenteel (even?) teruggetrokken, anders zou ik die adviseren.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• cadsite
Spellen heb ik niet echt interesse voor. Mijn gsm is nogal traag en als ik wil spelen neem ik de pc of ipad.

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik heb net even een spel gekocht, en mijn datum is nu juni 2019 geworden. Lijkt er dus op dat de totaalsom is samengesteld van al die losse bedraagjes van < 1 euro met elk hun eigen eindtermijn.

Speel je een instrument? Soms heb je leuke stem-apps of akkoorden-apps. Wat heeft wèl je interesse?

Handige pocket meettools?

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:27

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Ikzelf heb een aantal betaalde apps gekocht, omdat ze gewoon altijd handig zijn.

- Nova launcher Prime (veel beter dan welke launchers dan ook)
- Zedge (geen reclame)
- Flitsmeister
- RollerCoaster Tycoon Classic (als je er van houd tenminste)
Pagina: 1