Ik zit te kijken naar een nieuwe monitor. Een goede 19" welke mooi, rustig beeld geeft op 1024x768 - 1280 x 1024 (incl de tussenliggende 1100-nogwat resolutie).
Mijn oog viel op deze monitor van Dell:

Ik zat te twijfelen tussen een Eizo 19", Nec Multisync 19" of een Sony.. toen ik ineens deze tegenkwam.
Natuurlijk trok ook de zwarte/donkergrijze kleur mij erg want.. ik heb een Antec SX1030BEC kast in dezelfde kleur.. oog wilt ook wat..
Heeft iemand deze monitor? Kan iemand me er iets over vertellen.. is het een goede keuze? En hoe is de service van Dell? (Ik zal hem direct bij Dell bestellen als het deze wordt).
Enige info wordt wel gewaardeerd. Overiges sta ik ook open voor andere merk/type suggesties..
Mijn oog viel op deze monitor van Dell:

Ik zat eerst te kijken naar een IIyama maar na al die horror verhalen over die 451 had ik zoiets van .. laat maar. Hoewel ik al jaren tevreden ben over mijn Philips 107B vind ik die huidge 109P er gewoon niet uitzien. Kan best wel mooi beeld geven maar ik wil ook een beetje ogende monitor.Specs:
Beeldbuis (bruikbaar beeld oppervlak): 19" Flat Display (18")
Grill pitch: 0.24 - 0.25mm Resolutie (optimaal)
Resolutie (optimaal): 1280 x 1024@85Hz
Synchronisatie bereik: 30-107 kHz horizontal, 48-120Hz verticaal
Standaard: TCO-95
Stroomverbruik: 120W maximaal
Voeding: 100-240VAC, 50/60Hz
Ingangssignaal: 15 pin D-subminiature (analoog)
Afmetingen ( H x B x D) / Gewicht: 409mm x 399mm x 410mm (16.1" x 15.7" x 16.1") / 15kg
Prijs incl BTW en levering: f 1428,00
Ik zat te twijfelen tussen een Eizo 19", Nec Multisync 19" of een Sony.. toen ik ineens deze tegenkwam.
Natuurlijk trok ook de zwarte/donkergrijze kleur mij erg want.. ik heb een Antec SX1030BEC kast in dezelfde kleur.. oog wilt ook wat..
Heeft iemand deze monitor? Kan iemand me er iets over vertellen.. is het een goede keuze? En hoe is de service van Dell? (Ik zal hem direct bij Dell bestellen als het deze wordt).
Enige info wordt wel gewaardeerd. Overiges sta ik ook open voor andere merk/type suggesties..
edit:
Mocht het nog wat uitmaken, hij komt te hangen aan een Asus V7700 GeForce2 GTS 32Mb Deluxe. Ik las hier en daar dat er soms nog wat problemen konden zijn met bepaalde monitoren en GeForce kaarten?
Mocht het nog wat uitmaken, hij komt te hangen aan een Asus V7700 GeForce2 GTS 32Mb Deluxe. Ik las hier en daar dat er soms nog wat problemen konden zijn met bepaalde monitoren en GeForce kaarten?
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)