BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Vraag
Alle reacties
btw; als je geen videokaart hebt, zou ik Ryzen 2200G kopen, en kun je uit met 300w pricewatch: Silverstone SFX Series ST30SF V2.0
[ Voor 37% gewijzigd door Hackus op 04-02-2019 12:29 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
De geselecteerde Corsair is volledig modulair en is maar €12 duurder, daar zit het verschil hem niet in.Hackus schreef op maandag 4 februari 2019 @ 12:11:
@DropjesLover Je kunt gewoon een Silverstone PSU erbij nemen, oa : pricewatch: Silverstone ST45SF (V3.0)
Maar sowieso bedankt voor het meedenken!
BThGvNeOA
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
https://tweakers.net/aanbod/user/927429/
Pentium g4560 op V&A scoren :
V&A aangeboden: Intel Pentium G4560 Boxed
Zal prima werken voor jouw wensen en scheelt een hoop euries😊
Ja, zien staan. Vertrouw de verkoper niet helemaal, uithoek van het land en engels, en maar klein verschil ten opzichte van de nieuwprijs.Baloes schreef op maandag 4 februari 2019 @ 12:24:
Je zou ook dit setje kunnen overwegen :
https://tweakers.net/aanbod/user/927429/
Ik wil geen oude cpu of printplaten, ik plan er toch weer een hele tijd mee te doen.Pentium g4560 op V&A scoren :
V&A aangeboden: Intel Pentium G4560 Boxed
Zal prima werken voor jouw wensen en scheelt een hoop euries😊
BThGvNeOA
Zit inderdaad bijzonder weinig verschil in, had ik niet gedachtPhilip Ross schreef op maandag 4 februari 2019 @ 12:28:
Je zou ook kunnen overwegen een Ryzen 2400G te nemen. Die kost wel ~€50 meer maar de iGPU is even snel als de gtx 750 dus die kan er dan uit. Dat geeft je ook meteen een snellere CPU met multithreading.
BThGvNeOA