Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Excell vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views

Vraag

• Weringe
  • Registratie: februari 2019
  • Laatst online: 05-02 15:00
Mijn vraag
...
Graag wil ik een formule automatisch wekelijks laten uitvoeren in excell
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Office 2016
...

Alle reacties

• LucyLG
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 04:22
Je kan handboek excel formules zo downloaden. Excel formules zijn wel automatisch maar niet gekoppeld aan een wekelijkse data input...mijns inziens.

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 09-03 10:18

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hoe automatisch moet het?

Bijna alle formules zijn automatic calculation bij openen van een sheet, in een sheet kan je zelfs "nu" definieren op basis van tijd & datum ophalen en daarmee een formule definieren. En je kan Excel zelfs automatisch laten starten met Task Scheduler en je kan bijna elke PC ook automatisch laten starten & inloggen.

Add and message me on XBL for FM7 or DIV2: OctagonQontrol

• LucyLG
MAX3400 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 07:47:
Hoe automatisch moet het?

Bijna alle formules zijn automatic calculation bij openen van een sheet, in een sheet kan je zelfs "nu" definieren op basis van tijd & datum ophalen en daarmee een formule definieren. En je kan Excel zelfs automatisch laten starten met Task Scheduler en je kan bijna elke PC ook automatisch laten starten & inloggen.
Goede post. Is mij nog niet gelukt dus ben benieuwd.

• Reptile209
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 00:17

Reptile209

- gers -

LucyLG schreef op maandag 4 februari 2019 @ 07:51:
[...]

Goede post. Is mij nog niet gelukt dus ben benieuwd.
Dat moet prima te doen zijn zoals @MAX3400 beschrijft. Ik proef een sarcastisch "het zal wel"-toontje in je post. Waarom zou het volgens jou niet lukken?

En voor @Weringe: misschien kan je wat meer vertellen over wat je wil automatiseren, of het automagisch op de achtergrond moet gebeuren terwijl de gebruiker wat anders doet, wat voor berekeningen/gegevens moeten er dan in je sheet terecht komen, wat heb je nu al, enz.

If you're not part of the solution, you're part of the precipitate.

• LucyLG
Reptile209 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 08:12:
[...]

Dat moet prima te doen zijn zoals @MAX3400 beschrijft. Ik proef een sarcastisch "het zal wel"-toontje in je post. Waarom zou het volgens jou niet lukken?

En voor @Weringe: misschien kan je wat meer vertellen over wat je wil automatiseren, of het automagisch op de achtergrond moet gebeuren terwijl de gebruiker wat anders doet, wat voor berekeningen/gegevens moeten er dan in je sheet terecht komen, wat heb je nu al, enz.
Nee hoor geen sarcasme bedoeld ;-) Ik zeg het wel als ik het oneens ben..

LucyLG wijzigde deze reactie 04-02-2019 08:23 (3%)

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom @Weringe.

Zoals je merkt kunnen we met de huidige topicstart weinig concreets helpen. Je geeft er namelijk amper informatie over wat je concreet zoekt, laat staan over de huidige opzet van de sheet en de formules die je hebt geprobeerd.

Zeg maar het deel wat je hebt verwijderd uit je topcistart bij de puntjes. Zie ook Het algemeen beleid #topicplaatsen
Ik stel voor dat je een nieuw topic start met meer concrete info, dan kunnen we beter meedenken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True