b]Ik zoek een?[/b]
Een ledstrip die ik in mijn computer kan zetten, ik zat te denken aan 60cm. Ik weet het verschil tussen RGB en aRGB, en ik wil graag een aRGB ledstrip. Het ding is dat mijn huidige moederbord enkel een RGB-aansluiting heeft, kan je hier ook aRGB-producten op aansluiten? En ik ga binnenkort een computer upgrade doen met een MSI moederbord (zie beneden) die wel een aRGB-header heeft, dus ik vind het ook belangrijk dat ik hem kan besturen met Mystic Light.
Wat is je budget?
Zo veel als een ledstrip kost. tussen de 20 en 40 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, al ga ik een PC upgrade ook met veel Corsair prodcuten doen, dus misschien een ledstrip van Corsair die ik op de lighting node pro kan aansluiten.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit is mijn huidige systeem:
en dit is de upgrade die ik op het oog heb:
Zelf heb ik deze gevonden:
pricewatch: Cablemod Addressable LED Strip 60 cm - RGB
Kan iemand mij ook advies geven met hoe ik deze RGB componenten aan kan sluiten? moet ik gewoon elke fan los en ook de rgb op de aio in de lighting node pro plaatsen, of moet ik de fans weer in iets anders stoppen, aangezien er twee controllers bij de three-pack worden geleverd? Mij is RGB allemaal erg vaag, en het lukt me maar niet om het te begrijpen
. Ik weet wel dat ik de Lighting Node Pro in de JCORSAIR header moet pluggen, zodat ik het kan aansturen met Mystic Light.
PS: Ik weet dat mijn voeding verouderd is, die wordt ook binnenkort geupgraded, daar hoef je me niet op te wijzen.
PS 2: Ik weet dat dit een dure upgrade is voor alleen wat RGB en OC-potentie. Ik wil zeker de AiO en fans meenemen voor een toekomstige CPU upgrade of nieuwe PC. En ik wil gewoon wat RGB in m'n build
.
Bedankt!
Een ledstrip die ik in mijn computer kan zetten, ik zat te denken aan 60cm. Ik weet het verschil tussen RGB en aRGB, en ik wil graag een aRGB ledstrip. Het ding is dat mijn huidige moederbord enkel een RGB-aansluiting heeft, kan je hier ook aRGB-producten op aansluiten? En ik ga binnenkort een computer upgrade doen met een MSI moederbord (zie beneden) die wel een aRGB-header heeft, dus ik vind het ook belangrijk dat ik hem kan besturen met Mystic Light.
Wat is je budget?
Zo veel als een ledstrip kost. tussen de 20 en 40 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, al ga ik een PC upgrade ook met veel Corsair prodcuten doen, dus misschien een ledstrip van Corsair die ik op de lighting node pro kan aansluiten.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit is mijn huidige systeem:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 139,- | € 139,- |
| 1 | ASRock AB350M Pro4 | € 69,- | € 69,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 Founders Edition 8GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 60,95 | € 60,95 |
| 1 | NZXT H500 Wit | € 75,95 | € 75,95 |
| 1 | be quiet! Pure Wings 2, 140mm | € 8,65 | € 8,65 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2D3000C16W | € 104,95 | € 104,95 |
| 1 | Seasonic M12II Evo 620W | € 68,50 | € 68,50 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 139,27 | € 139,27 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 666,27 | |
en dit is de upgrade die ik op het oog heb:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | € 135,- | € 135,- |
| 1 | Corsair Hydro H115i RGB Platinum | € 130,90 | € 130,90 |
| 1 | Corsair ML120 PRO RGB LED PWM (Triple Pack), 120mm | € 71,95 | € 71,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 337,85 | |
Zelf heb ik deze gevonden:
pricewatch: Cablemod Addressable LED Strip 60 cm - RGB
Kan iemand mij ook advies geven met hoe ik deze RGB componenten aan kan sluiten? moet ik gewoon elke fan los en ook de rgb op de aio in de lighting node pro plaatsen, of moet ik de fans weer in iets anders stoppen, aangezien er twee controllers bij de three-pack worden geleverd? Mij is RGB allemaal erg vaag, en het lukt me maar niet om het te begrijpen
PS: Ik weet dat mijn voeding verouderd is, die wordt ook binnenkort geupgraded, daar hoef je me niet op te wijzen.
PS 2: Ik weet dat dit een dure upgrade is voor alleen wat RGB en OC-potentie. Ik wil zeker de AiO en fans meenemen voor een toekomstige CPU upgrade of nieuwe PC. En ik wil gewoon wat RGB in m'n build
Bedankt!
:)