Ik ben op zoek naar een laptop voor mijn vader, die intussen opa is!
Zijn vorige Medion heeft het best lang goed gedaan maar intussen is het scherm stuk.
In tussentijd kunnen we nog verder met een external monitor, maar mobiel is hij dus niet meer.
Wat ga je met je laptop doen?
The bare minimum: email, browsen, foto's bekijken/downloaden/delen
Wat is je budget?
Geen idee momenteel, ben benieuwd hoeveel je moet spenderen voor een basis-laptop
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nooit; laptop blijft thuis. het mobiele van een laptop over een desktop is zodat hij er mee in de keuken, woonkamer, bureau,... kan gaan zitten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen merkvoorkeur. Wel erg belangrijk:
- 17" scherm
- AZERTY, in full layout, dus inclusief keypad.
- Bootdrive SSD; mag beperkte capaciteit zijn, evt mechanical drive erbij voor de foto-opslag.
- liever geen touchscreen
Ik heb de best buy guide gelezen, maar hier zitten geen AZERTY incl keypad + 17" modellen bij,
Alvast bedankt voor jullie suggesties/feedback!
Zijn vorige Medion heeft het best lang goed gedaan maar intussen is het scherm stuk.
In tussentijd kunnen we nog verder met een external monitor, maar mobiel is hij dus niet meer.
Wat ga je met je laptop doen?
The bare minimum: email, browsen, foto's bekijken/downloaden/delen
Wat is je budget?
Geen idee momenteel, ben benieuwd hoeveel je moet spenderen voor een basis-laptop
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nooit; laptop blijft thuis. het mobiele van een laptop over een desktop is zodat hij er mee in de keuken, woonkamer, bureau,... kan gaan zitten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen merkvoorkeur. Wel erg belangrijk:
- 17" scherm
- AZERTY, in full layout, dus inclusief keypad.
- Bootdrive SSD; mag beperkte capaciteit zijn, evt mechanical drive erbij voor de foto-opslag.
- liever geen touchscreen
Ik heb de best buy guide gelezen, maar hier zitten geen AZERTY incl keypad + 17" modellen bij,
Alvast bedankt voor jullie suggesties/feedback!