Extrem lag bij daiblo II

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-02 09:48

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
Hoi ik heb de laatste tijd bij daiblo II op battlent een enorme lag. soms freezed het spel voor wel een minuut. Niet echt leuk als je net voor baal staat :'(. als ik in mijn eentje speel op battlnet geen probleem met meerdere traag als dikke stront. Kan dit kome door
1. Firewall p120 met linux
2. Computer dual celeron 533 met 128 mb intern en 32 mb creative kaart
3. battlnet

• SimonBenson
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Kort maar krachtig: Battle.net
Rest is prima in orde, probeer maar eens one-player-mode.
edit
tip, als je voor Baal staat en spawning begint, loop even terug naar de ingang tot het spawnen is afgelopen. Dan weer terug naar Baal en kick-butt..
/edit

Verwijderd

lag bij baal komt door je computer (laden van minions duurt even, geen id hoe dat komt)
de lag over het algemeen ligt aan bnet

• garak
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-05-2025
ligt vaker aan een slechte isp dan aan battle.net :\
heb zelf zo goed als nooit last van lag

Verwijderd

ik heb ook geen lag meer lately..

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
moet je voorstellen hoeveel mensen weer zijn gaan spelen sinds de release van LoD

...

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-02 09:48

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
mijn verbindig is adsl basic via xs4all gewoon intenetten gaat goed alleen dat doet lag dus niet echt terzake he

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Welk OS? win2k draaide namelijk bij mij helemaal niet met diablo 2 lod.. en er zijn bepaalde plekken waar ie altijd traag gaat dat zijn kleine bugjes waarschijnlijk, zoals bij de smid in act 5 als je loopt vanaf een portal naar hem toe.. dat stukje vertraagt opeens je game. Maar goed zoals ik al zei met win2k is ie enorm traag.. (heb alles geprobeerd, andere det. drivers, service pack, game updates etc.)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Pagina: 1