Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
hmmmm
Probeer is de tulp uitgang op de cyberhome dvd speler voor video. Sluit die met een scart-connector (waar je tulpstekkers in kan doen) op de tv aan, en probeer het nog is.
Misschien heeft de tv problemen met de RGB signalen die de cyberhome via scart afgeeft.
Ik kan het bv nog herinneren met m'n psx movie box. dat ding kon ook geen rgb signalen aan, dus ik kreeg alleen zwart beeld als ik de normale rgb kabel gebruikte.
Was opgelost door gewoon composite te gebruiken. (geen rgb signalen dus)
Wel slechter beeld, maar ja.
Probeer is de tulp uitgang op de cyberhome dvd speler voor video. Sluit die met een scart-connector (waar je tulpstekkers in kan doen) op de tv aan, en probeer het nog is.
Misschien heeft de tv problemen met de RGB signalen die de cyberhome via scart afgeeft.
Ik kan het bv nog herinneren met m'n psx movie box. dat ding kon ook geen rgb signalen aan, dus ik kreeg alleen zwart beeld als ik de normale rgb kabel gebruikte.
Was opgelost door gewoon composite te gebruiken. (geen rgb signalen dus)
Wel slechter beeld, maar ja.
Kijk is of je dvd speler niet op NTSC maar op PAL videosysteem staat ingeschakeld.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel