[Thunderbird] Haalt niet automatisch mail op na opstarten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:44

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Ik gebruik al jaren naar tevredenheid Thunderbird voor mijn e-mail. Dat is altijd prima gegaan totdat Thunderbird een tijd terug bij de 60.x reeks aankwam. Voorheen haalde Thunderbird altijd netjes nieuwe e-mail op nadat ik Thunderbird had gestart, maar vanaf versie 60 werkt dat niet meer.

Nou heb ik vandaag een nieuwe Windows installatie uitgevoerd en ik dacht, laat ik eens vanaf een compleet nieuw Thunderbird profiel gaan werken (met Thunderbird 60.5.0 32-bit). Dan zal het probleem wel verholpen zijn, dacht ik. Maar niet dus! Nog steeds haalt Thunderbird niet automatisch nieuwe e-mail op nadat ik Thunderbird open.

Om het vreemder te maken, het lijkt enkel om één specifiek account te gaan. Ik heb zojuist ook nog mijn Ziggo e-mail account toegevoegd, mails die daar naar toe worden gestuurd worden na opstarten van Thunderbird wèl gewoon netjes automatisch opgehaald. :?

En ja, de opties Op nieuwe berichten controleren bij opstarten en Nieuwe berichten automatisch downloaden staan gewoon netjes ingeschakeld. En als ik op de knop Berichten ophalen klik, dan komen alle nieuwe e-mails ook gewoon netjes binnen -- de e-mail configuratie klopt dus gewoon.

Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn?

[ Voor 39% gewijzigd door Wildfire op 03-02-2019 12:37 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:44

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
^^ kickje ^^