3 x Noctua PPC 2000 PWM op 1 CPU header van asus mini itx

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Da Queen
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12-12-2025
Via een noctua 3 way splitter ... Titel zegt het verder al... Handleiding moederbord zegt:

''the cpu fan header connector supports the cpu fan of Maximum 1A (12W) fan Power''

Op de doos van de 3x 120mm Noctua fans staat:

''Input Power: 1.2 W / Input Current 0.1 A''
''Voltage: 12V''

Ik neem aan dat het dan 3x 1.2 W = 3,6W en dat het dan kan? Maar het lijkt me zo onwaarschijnlijk omdat het toch sterke fans zijn en volgens de berekening ik wel 10 fans kan aansluiten dan ... dus toch even voor de zekerheid de vraag.

Alvast bedankt weer mijn medetweakers! _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Da Queen op 02-02-2019 19:20 ]

Alle reacties

Verwijderd

Als je de waarde onrealistisch vindt, dan ga je toch een review lezen? Beter nog dat lijkt mij sowieso iets wat je van te voren beter kunt doen in plaats van een onderdeel op merknaam kopen.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2019 20:38 ]

• Da Queen
Bedankt voor je nuttige bijdrage!

Het is overigens gelukt, zelfs met 4 fans, heb t risico maar genomen. Dus voor mensen die zich dit ook afvroegen: het kan. Vanmiddag 5 proberen :-)

• Da Queen
Bedankt voor je nuttige bijdrage!

Het is overigens gelukt, zelfs met 4 fans, heb t risico maar genomen. Dus voor mensen die zich dit ook afvroegen: het kan. Vanmiddag 5 proberen :-)

Verwijderd

Serieus even het merk en type + review intypen op Google was te veel moeite? :X

En voor mensen die het lezen, ga dus niet zoiets doen als Da Queen, maar zoek gewoon het verbruik op kost letterlijk nog geen 10 seconden en kan je een moederbord besparen.