Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maart1992
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-10-2024
Hi iedereen,

Ik ben mijn scriptie aan het schrijven en zoals je je kunt voorstellen worden dat snel grote en complexe Word documenten. Nu wil ik een bijlage toevoegen met een eigen inhoudsopgave, maar Word voegt dan vervolgens alles samen, dat is niet de bedoeling.

Nu heb ik dus dat document opgeslagen als pdf om het vervolgens op deze manier toe te voegen maar ook dat lukt niet. Ik kan nergens vinden waar ik een volledige pdf kan toevoegen.

Hebben jullie tips? of een oplossing hoe ik een correcte inhoudsopgave kan maken?

Ow wat extra details, ik gebruik office 365 voor Mac, de office licentie is een studenten versie.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Dit werkt niet zoals verwacht?

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maart1992
Bedankt voor je reactie! Nee helaas niet, ik was die uitleg ook al tegen gekomen.
Ik ben nu aan het kijken of ik onderdelen kan uitsluiten van de inhoudsopgave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Maart1992 schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 18:33:
[...]

Bedankt voor je reactie! Nee helaas niet, ik was die uitleg ook al tegen gekomen.
Ik ben nu aan het kijken of ik onderdelen kan uitsluiten van de inhoudsopgave.
Je werkt dus waarschijnlijk met de "Online" variant van Office 365 en niet met de Desktop App (zie tweede tabblad op die pagina).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maart1992
Naja, de methode werkt deels, hij voegt namelijk alleen de eerste pagina van de pdf toe.
Ik zie op internet allemaal mensen die bij object type PDF kunnen aanvinken maar dat kan ik helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Ik krijg 't hier ook in de gaten. In Office 2011 (Mac) kon je daarna nog ín de .PDF gaan browsen en de pagina's welke je wilde toevoegen simpelweg selecteren.

't zal toch niet zo zijn dat je nú ook maar even een licentie op Adobe Acrobat moet gaan nemen om dat soort zaken te kunnen bewerkstelligen |:(

[ Voor 31% gewijzigd door Will_M op 02-02-2019 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maart1992
Ja ik ben er inmiddels achter dat het waarschijnlijk een Mac dingetje is. Ik ga even kijken of ik het op een Windows Computer kan fixen. Ik za opl mijn bevindingen terugkomen.

Bron: https://answers.microsoft...64-43ab-92d0-cebe7e590e90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Maart1992 schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 18:27:
Hi iedereen,

Nu wil ik een bijlage toevoegen met een eigen inhoudsopgave, maar Word voegt dan vervolgens alles samen, dat is niet de bedoeling.

Nu heb ik dus dat document opgeslagen als pdf om het vervolgens op deze manier toe te voegen.
Wat bedoel je? Dmv bladwijzers maak je aparte inhoudsopgaven

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1