Hi,
Naar lang gesteggel met vertraagde ontvangen push notificatie's (Pi Zero W -> deurbel) heb ik de sms optie aan de applet in IFTTT toegevoegd dat ervoor zorgt dat de notificatie wèl direct binnen komt. en niet minuten later, want dan schiet dit projectje zijn doel compleet voorbij.
Dat gezegd hebbende. Behalve dat er nu een sms èn een push notificatie binnenkomt wil ik er ook een tijd en datum aan koppelen.
Echter krijg ik bad request terug, en die zit bij
Moet ik iets escapen?
Naar lang gesteggel met vertraagde ontvangen push notificatie's (Pi Zero W -> deurbel) heb ik de sms optie aan de applet in IFTTT toegevoegd dat ervoor zorgt dat de notificatie wèl direct binnen komt. en niet minuten later, want dan schiet dit projectje zijn doel compleet voorbij.
Dat gezegd hebbende. Behalve dat er nu een sms èn een push notificatie binnenkomt wil ik er ook een tijd en datum aan koppelen.
Python:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| #!/usr/bin/python import shlex import subprocess import datetime x = datetime.datetime.now() tijd = x.strftime("%H:%M:%S - %d %b %Y") cmd = 'curl -X POST -H "Content-Type: application/json" -d '{"value1":""+tijd+""}' https://maker.ifttt.com/trigger/Notify/with/key/' args = shlex.split(cmd) process = subprocess.Popen(args, shell=False) process.communicate() |
Echter krijg ik bad request terug, en die zit bij
code:
1
| {"value1":""+tijd+""} |
Moet ik iets escapen?
[ Voor 2% gewijzigd door tweakn00b op 02-02-2019 15:12 . Reden: key id ]