Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Accu laptop vervangen HP Envy

Pagina: 1
Acties:
  • 471 views

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Mijn laptop, een pricewatch: HP Envy x360 15-aq015nd ,
wordt dagelijks gebruikt en ook dagelijks opgeladen. Na dik 2 jaar is de accu een stuk minder geworden, hij zit nu op 75,6% capaciteit.

Ik was aan het zoeken naar een andere accu, maar een originele HP is moeilijk te vinden en meer dan 2x zo duur als een vervangend merk. Is het oké om een ander merk te plaatsen, of is een originele altijd beter?

• -36-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:33

-36-

Trust me. I'm an amateur

Offbrand hoeft niet slechter te zijn maar is het vaak wel, vanwege minder goede cellen, minder kwaliteitscontrole en opgeblazen specs. Zeker noname van AE en Ebay zijn vaak niet al te best. Er zijn wel aftermarket merken die in de buurt komen zoals anker.

[ Voor 12% gewijzigd door -36- op 02-02-2019 14:46 ]

• -36-

-36-

Trust me. I'm an amateur

https://www.topmedia.nl/n...5-4v-55-67wh-lbhq169.html ben er redelijk zeker van dat dat dezelfde is. (maar check het vooral zelf nog even na)

edit: foutje, dubbelpost

[ Voor 255% gewijzigd door -36- op 02-02-2019 19:34 ]

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@pilskes https://www.replacedirect...-laptop-accu-2830mah.html
Org. en replace

Het is aan jou zelf of je de meerprijs waard vind tov.

[ Voor 22% gewijzigd door Hackus op 02-02-2019 15:05 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:51
nieuws: HP breidt terugroepactie notebookaccu's uit met ProBook G4-modellen

Kijk anders even of je "geluk" hebt dat de accu misschien door HP gewisseld wordt.

Zie wel de envy m6 ertussen staan, maar weet niet of er meer laptops zijn met die bewuste accu

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

• pilskes
  • Niet online
MaD_co schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 15:52:
nieuws: HP breidt terugroepactie notebookaccu's uit met ProBook G4-modellen

Kijk anders even of je "geluk" hebt dat de accu misschien door HP gewisseld wordt.

Zie wel de envy m6 ertussen staan, maar weet niet of er meer laptops zijn met die bewuste accu
Dank je voor de tip, maar helaas....
-36- schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 14:42:
Offbrand hoeft niet slechter te zijn maar is het vaak wel, vanwege minder goede cellen, minder kwaliteitscontrole en opgeblazen specs. Zeker noname van AE en Ebay zijn vaak niet al te best. Er zijn wel aftermarket merken die in de buurt komen zoals anker.
Dus niet elke offbrand is oké, maar kan ik ergens aan zien of degene die in NL webshops aangeboden worden wel in orde zijn?

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@pilskes Yanec is wel een goede optie, blu-basic ken ik zelf niet

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• pilskes
  • Niet online
Iemand ergens een how-to voor het vervangen van een accu bij dit type laptop? Op Youtube staan wel wt filmpjes, maar niet diegene die ik zoek.

• -36-

-36-

Trust me. I'm an amateur

De service manual kan direct van de HP site gedownload worden

[ Voor 26% gewijzigd door -36- op 04-02-2019 22:31 ]

• dirkhimself
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-10 23:48
ik heb van deze serie de17" laptop nèt nieuw, en als ik de accu oplaad, en de computer afsluit, is ie ondanks dat ie totaal uit is de complete acculading in een week verloren...!

Hoe kan dat? Is dat wel OK?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:56

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Oude }:O }:O }:O graag in de sloot laten :o

Enige reden om in een oud topic te posten is om nieuwe antwoorden of voortschrijdend inzicht toe te voegen. Een eigen vraag valt daar nooit onder, zeker niet als het een wezenlijk andere vraag is dan de topicstarter zelf had.

Dicht.

Voor hoe wel een vraag te stellen op GoT:
Het algemeen beleid #quickstart

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.