Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Dopey-1976
  • Registratie: februari 2019
  • Laatst online: 07-03 19:58
Sinds vandaag een nieuwe auto.De carkit geeft mijn contacten allemaal netjes weer maar bij een groot aantal contacten staat aangegeven `meerdere telefoonnummers´. Klik ik op het contact dan zie ik 2x hetzelfde nummer onder elkaar staan. In mijn telefoon heb ik enkel de Google contacten zichtbaar, de SIM is zelfs helemaal leeg. Ik ben erachter gekomen dat het iets met Whatsapp te maken heeft. Als ik bij accounts de Whatsapp account verwijder dan staat er bij ieder contact maar 1 telefoonnummer, zoals het hoort. Ergens ziet de carkit dus na kopperling tussen adresboek en Whatsapp ook het Whatsapp nummer dat gekoppeld is aan dezelfde naam en laat daarom het nummer nog eens zien.

Verwijderen van het Whatsapp account tussen de Android accounts los dit wel op. Maar ja, zodra ik een nieuw contact opsla in mijn adresboek, dan komt er weer een nieuwe Whatsapp synchronisatie tot stand en herhaalt het probleem zich weer. Iemand een idee hoe ik dit kan voorkomen?

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 18-05 16:53

rens-br

Moderator Mobile & IN
@Dopey-1976 even een stapje terug. Zou je wat meer informatie willen geven over de gebruikte hardware? Welke telefoon en carkit gebruik je?

We kunnen je op die manier een stuk beter helpen.

• Dopey-1976
  • Registratie: februari 2019
  • Laatst online: 07-03 19:58
Zeker, een LG G6 met Android 8.0 en het is een Amundsen systeem van Skoda.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True