Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Weet iemand het nummer bij deze video van Tweakers?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• kwalletje99
  • Registratie: februari 2019
  • Laatst online: 14-02 14:28
Hoi hoi,

Ik ben al een tijdje bezig om deze muziek te vinden, het gaat om deze video: YouTube: Sony Xperia XZ2 en XZ2 Compact - Staat bol van entertainment . De muziek die ik probeer te vinden start bij 2:50 min tot 3:06 min en bij 3:28 min tot 3:38 min. Ik heb al geprobeerd met Shazam en andere muziek-herkenners, maar dat lukte niet zo goed, de nummers die Shazam probeerde te vinden, waren best identiek maar toch niet goed. Kan iemand mij hiermee helpen, dat zou ik erg op prijs stellen. Alvast bedankt!

~Karel

Beste antwoord (via kwalletje99 op 07-02-2019 17:44)

• LukevanDrie
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 13-02 11:59

LukevanDrie

Video Producer
Dat is deze track: Alamo - Mar Vei

We gebruiken inderdaad muziek uit betaalde bibliotheek, deze staat toevallig ook op YouTube.

Alle reacties

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Waarom lukte het met Shazam niet zo goed? Soundhound ook geprobeerd? Heb ik betere ervaringen mee.
Ik weet dat Tweakers meestal rechtenvrije muziek gebruikt, dus dat beperkt de mogelijkheden al enorm. ;)

CH4OS wijzigde deze reactie 01-02-2019 21:42 (8%)

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• kwalletje99
@CH4OS Yep, Soundhound heb ik ook gebruikt, maar beide apps hebben óf geen resultaat óf de onjuiste muziek. Rechtenvrije muziek dus, wat zijn de muziekbronnen van Tweakers? NCS is denk ik sowieso niet goed, want NCS heeft vooral Trap, Techno en dubstep achtige muziek..

• SomerenV
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 18:02

SomerenV

It's something!

Waarom niet aan @arnoudwokke ofzo vragen? Die kan dat vast wel achterhalen :)

EightZero Drive | Facebook | Youtube | Tweakers topic

• arnoudwokke
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 13-02 09:36

arnoudwokke

Redacteur
Dat kan alleen @LukevanDrie :)

• Devian
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 17:23
Darude - Sandstorm

• Bart ®
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 18:30

Bart ®

I make the fucking Wooshnoise!

Dat lijkt er in de verste verte niet op.

I have the cape.

• mat.hi.as
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 12:14
Bart ® schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 08:03:
[...]

Dat lijkt er in de verste verte niet op.
Wikipedia:
Het nummer Sandstorm en de zin "welk nummer is dit?" werden een internetmeme nadat een populair Twitch-kanaal het nummer gebruikt had. Vooral op YouTube werden reacties waarin iemand vroeg welk nummer te horen was, beantwoord met "Darude, Sandstorm". De meme werd zo populair dat Darude mocht optreden tijdens Dreamhack Winter 2013, een conventie voor gamers en anderen die geïnteresseerd zijn in technologie.

• Bart ®
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 18:30

Bart ®

I make the fucking Wooshnoise!

Nog niet eerder gezien, deze meme. Thnx.

I have the cape.

• Leoon.
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 18:28

Leoon.

waka waka hey hey

Bart ® schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 08:07:
[...]

Nog niet eerder gezien, deze meme. Thnx.
Deze 'meme' wordt vooral op Dumpert gebruikt onder de jeugd daar. Waarschijnlijk komt de poster daar regelmatig ;)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 19:46

Donstil

Grab them by the 🐈.

Leoon. schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 08:09:
[...]

Deze 'meme' wordt vooral op Dumpert gebruikt onder de jeugd daar. Waarschijnlijk komt de poster daar regelmatig ;)
Hij is al sinds 2000 tweakers lid dus ik denk dat we dit wel weg kunnen strepen.

Ik ben 33 en val dus ook niet meer “onder de jeugd” maar kende de meme ook. Misschien moet je zelf juist eens buiten tweakers kijken, de wereld kan een mooie plek zijn hoor :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Leoon.
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 18:28

Leoon.

waka waka hey hey

Donstil schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 11:25:
[...]

Hij is al sinds 2000 tweakers lid dus ik denk dat we dit wel weg kunnen strepen.

Ik ben 33 en val dus ook niet meer “onder de jeugd” maar kende de meme ook. Misschien moet je zelf juist eens buiten tweakers kijken, de wereld kan een mooie plek zijn hoor :+
Haha voel je niet zo aangevallen. Jeugd was meer denigrerend bedoeld naar de 'reaguurders' toe. Ik zit dagelijks op Dumpert, maar irriteer me absoluut aan het niveau daar soms :+

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Eraser127
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 16:38

Eraser127

Dordrecht

Het kan natuurlijk ook rechtenvrije muziek zijn, die dan gratis met vermelding onder een clip kan plaatsen.

My Discogs

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• LukevanDrie
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 13-02 11:59

LukevanDrie

Video Producer
Dat is deze track: Alamo - Mar Vei

We gebruiken inderdaad muziek uit betaalde bibliotheek, deze staat toevallig ook op YouTube.

• kwalletje99
Dankjewel voor je hulp! Ik was hier zo lang naar op zoek! @LukevanDrie
Pagina: 1

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True