Welke 19" met welke kaart?

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:57

uibeltje

Idiotheque

Topicstarter
Hoi!

Ik ben van plan om binnenkort een 19" te gaan kopen met een nieuwe kaart. Totaalprijs rond de 1500 piekies. Heeft iemand een goed idee wat ik dan precies zou kopen? Ik speel zelden (eigenlijk nooit) spellen dus de kaart hoeft niet het beste van het beste te zijn zolang de combinatie kaart/monitor maar ok is.

Uib

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Koop gewoon de Iiyama 19 inch A901HT is wel 1280 piek :( :( maar hebbie ook wat...

Van mindere monitor kwalie krijg je later altijd spijt :) :)

En videokaart ligt eraan wat je gaat doen ermee ga je voor beeldkwaliteit of voor snelheid ??

dus Kwali (en ook snelheid) Matrox G400 (max)
meersnelheid (mindere 2d kwalie) Guillemot Geforce 256

'k zou ff kijken bij www.graficall.nl

WERELDZAAKJE :)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:57

uibeltje

Idiotheque

Topicstarter
Graficall is zeker ok! Komt al mijn spul vandaan en ik heb ik Leiden gewoond er daar zat de zaak op 5 minuten fietsafstand.

Maar waar ik voor ga is kwaliteit, snelheid heb je nodig voor spellen en die speel ik nooit en ik ben het ook niet van plan. Wil misschien wel ooit een DVD erin gooien en dan DVD's bekijken.

Zijn er mensen die ervaringen hebben met Belinea? Mijn broer heeft een 17" en die is heel mooi. Ontzettend irritant daarvan is alleen het schakelen van de relais (tijdens opstarten een keer of 10)

Verwijderd

ik heb een belinea 17' en die zuigt ontzettend. ik krijg er koppijn van en draait wel op 85hz in 1024x768

op mijn werk heb ik een philips 17' die draait perfect.

wil binnenkort ook een Iiyama 19'kopen.
die 17' belinea geef ik een schop ofzo wat een k*t monitor :(

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Jah da's wel ff vraagje, die Iiyama 19" is toch geen *klik-*klak* monitor? Ik heb dat idd bij andere monitoren wel 'ns gehad en ik raak er gewoon gefrustreerd van, van zulke geluiden. Net zoals 'n zogenaamd ultrasoon piepje wat ik toch net kan horen.
Mijn Acer doet het heel soms, en dan een tikje op de juiste plaats (ontdek je plekje, weetjwel :D) is 'ie gelukkig weer stil :).

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:02
? Ik heb nog nooit zo maar een tik gehoord op mijn scherm ( IIyama ), alleen als ie aan springt of naar een andere beeldscherm instelling gaat, maar das normaal.

Flickr | Lego collectie

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Iiyama roels!

(en ik ook :))

Verwijderd

Iiyama Rulez? NOT!

Het mag misschien wel vet beeld zijn (ik heb het nu over die A902HT) maar die 2 lijntjes die horizontaal over je beeld lopen zijn super irri! En de behuizing ziet er ook niet uit.
Ik zou eerst ook een Iiyama A902HT kopen maar toen ik hem vergeleek met een Samsung SyncMaster 900IFT bij Norrod zag de laatste er toch beter uit. Veel mooiere kleuren enzo, en ook nog een mooi design. Ik was meteen verkocht :)

Ik zou voor de Samsung 900IFT gaan.

Verwijderd

lijntjes
geen produktie foutje ?

Verwijderd

Nee geen produktiefoutje, dat is om de verticale beeldlijnen :) echt verticaal te houden, maar je (ik) zie ze alleen als ik in wp8 aan't typen ben.

• Papillon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08 14:36

Papillon

Spring 's in the Air...

Die horizontale lijntjes is normaal bij Trinitron buizen. Heb er zelf ook eentje (21"). Ik vind het een kwestie van wennen, de effect is wel een beetje weg te poetsen door middel van instellingen. Ik zie het zelf alleen maar op witte oppervlakken, Op andere (donkerder blauw, groen,rood etc) is het effect niet to nauwelijks te zien !

F u cn rd ths, u mght hv a gd jb n cmptr prgmmng.

Pagina: 1