Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Superbowl LIII (2019)

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

• Hippocampus
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 05:01
Aanstaande zondag is het weer tijd voor de Superbowl. De New England Patriots hebben weer een nieuw slachtoffer gevonden, namelijk de Los Angeles Rams. ;) Ze spelen in het Mercedes Benz Stadion in Atlanta, Georgia om de 53e Superbowl.

Zijn er nog mensen die er uitgebreid voor gaan zitten?

• SuBBaSS
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 04:20

SuBBaSS

-has Ryzen

Denk dat ik hem wel weer mee ga proberen te pikken dit jaar.
Maar goed, ben geen liefhebber van het spelletje zelf, kijk voornamelijk voor de randzaken.

| AMD Ryzen 5 2400G - MSI B450 Gaming Plus - 16GB Corsair Vengeance LPX 3,0 GHz | De track 'achter' mijn avatar. | Blogn00b |

• Hippocampus
@SuBBaSS Tijdens de halftime show komt Maroon 5 optreden, ik weet niet of dat jouw smaak is, maar het zal wel weer een spektakel worden uiteraard.

• ZieglerNichols
  • Registratie: mei 2015
  • Niet online
Ik ga het weer proberen, maar ik val vaak halverwege in slaap. Niet omdat ik het niet interessant vind, maar omdat het gewoon te laat is. Misschien kan er in de openingspost nog wat info toegevoegd worden over waar het te zien is, bijvoorbeeld op BBC 1

• Hippocampus
@ZieglerNichols De opties voor het gratis kijken in Nederland zijn altijd zeer beperkt. FOX Sports en BBC volgens mij. Ik kies altijd voor de BBC want Engels is voor mij geen probleem.

• SuBBaSS
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 04:20

SuBBaSS

-has Ryzen

Hippocampus schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 17:40:
@SuBBaSS Tijdens de halftime show komt Maroon 5 optreden, ik weet niet of dat jouw smaak is, maar het zal wel weer een spektakel worden uiteraard.
Niet direct mijn smaak (maar hey, voordat 'dat' wel in de halftime show komt moet hell eerst even over freezen vermoed ik :+ ).
Boeit ook niet, gaat om het hele plaatje zeg maar.

En voor wat betreft het kijken an sich: dit wil ik ook alleen maar via een amerikaanse zender zien, dus ik zal er verder mijn mond over houden hier.

Natuurlijk ga ik ook wel naar de wedstrijd zelf kijken. Ik snap hoe het werkt en vind het ook best vermakelijk hoor. Ken alleen nauwelijks spelers doordat ik het niet volg.
En dat vele stilstaan/ wisselen enzo; ik trek dat spel wat dat betreft slecht. Snap dat het inherent aan het spel is en je moet je publiek natuurlijk wel voldoende tijd geven om versnaperingen te kunnen halen. :P
Da's bij bijv. baseball niet anders wmb. trouwens.

| AMD Ryzen 5 2400G - MSI B450 Gaming Plus - 16GB Corsair Vengeance LPX 3,0 GHz | De track 'achter' mijn avatar. | Blogn00b |

• Odessa
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online
Heb er speciaal de Maandag voor vrij genomen. Morgen alvast wat drank en hapjes kopen en dan Zondag de Patriots naar de overwinning juichen..( niet te hard ivm de buren :) ) Maroon 5 is niet echt mijn ding maar het kan ermee door.
Heb er zin in *O*

• matthijst
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 07:15
Kijk ook elk jaar de superbowl. Verder te saai om een seizoen te volgen (kijk NBA).
Ben iig altijd tegen Brady :)

• Odessa
  • Niet online

• Snake
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 05:09

Snake

Los Angeles, CA, USA

Heel de bureau is langzaam aan gek aan het worden!

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Hippocampus
@matthijst Toch indrukwekkend dat ie er weer bij is met zijn 41 jaar ondertussen. :)

• matthijst
Hippocampus schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 14:26:
@matthijst Toch indrukwekkend dat ie er weer bij is met zijn 41 jaar ondertussen. :)
Dat zeker :)
Maar hebt d'r weinig mee. Met z'n deflate gate :r

• PaulBloem
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 20-02 16:32
Hippocampus schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 17:51:
@ZieglerNichols De opties voor het gratis kijken in Nederland zijn altijd zeer beperkt. FOX Sports en BBC volgens mij. Ik kies altijd voor de BBC want Engels is voor mij geen probleem.
Fox niet dit jaar geloof ik, terwijl ze dacht ik afgelopen jaar nog vrij uitgebreid hadden aangepakt met de studio.
Dus waarschijnlijk BBC1 kijken. Enig idee om (legaal) ergens via amerikaanse zender te kijken?

Edit: wel bij fox sports maar dus achter de abonnee zenders van Fox.

PaulBloem wijzigde deze reactie 03-02-2019 09:06 (6%)

• Galois
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 08:24

Galois

1811 - 1832

Waar ik vooral van onder de indruk was, is het stuk in De Volkskrant van dit weekend over de NFL:
- elk weekend botbreuken
- 10 kniebanden-scheur-achtige dingen per weekend
- speler gaat gemiddeld 4 jaar mee, want daarna dusdanige blessure dat verdere carrière niet mogelijk is...

Leuke sport ;)

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

• loekf2
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 23:07
Galois schreef op zondag 3 februari 2019 @ 09:22:
Waar ik vooral van onder de indruk was, is het stuk in De Volkskrant van dit weekend over de NFL:
- elk weekend botbreuken
- 10 kniebanden-scheur-achtige dingen per weekend
- speler gaat gemiddeld 4 jaar mee, want daarna dusdanige blessure dat verdere carrière niet mogelijk is...

Leuke sport ;)
Ook interessant om te lezen dat in een sport met een omzet van 11 miljard dollar spelers een salaris limiet van 2.5 miljoen per jaar hebben.

96% van overleden NFL spelers had een hersenaandoening, er is bijna geen helm fabrikant meer te vinden (claims) en verzekeringsmaatschappijen willen er ook amper nog mee te maken hebben.

De sport zal moeten veranderen, maar dat duurt nog wel even. Kom aan NFL en je raakt de tere ziel van een Amerikaan.

5k iMac (i5, R9 M290X) | Win 10 HTPC (i5 7400, GTX 1050 TI) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 10.5" 256GB LTE | Apple TV 4K | Fire TV Stick Basic Edition | Shield TV | PS4 Pro + PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7581

• Ivysaur
  • Registratie: augustus 2014
  • Niet online
PaulBloem schreef op zondag 3 februari 2019 @ 09:01:
[...]

Fox niet dit jaar geloof ik, terwijl ze dacht ik afgelopen jaar nog vrij uitgebreid hadden aangepakt met de studio.
Dus waarschijnlijk BBC1 kijken. Enig idee om (legaal) ergens via amerikaanse zender te kijken?

Edit: wel bij fox sports maar dus achter de abonnee zenders van Fox.
Wellicht via een VPN bij een Amerikaanse stream-website bestellen? Ik wil vanavond ook graag kijken. Heb ik wat afleiding.

• Kaap
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 06:09
Ik hoop op een verlies voor de Rams. Gewoon vanwege de eigenaar.

"Political correctness will be the downfall of western society"

• apis29
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
loekf2 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 09:47:
[...]

Ook interessant om te lezen dat in een sport met een omzet van 11 miljard dollar spelers een salaris limiet van 2.5 miljoen per jaar hebben.

96% van overleden NFL spelers had een hersenaandoening, er is bijna geen helm fabrikant meer te vinden (claims) en verzekeringsmaatschappijen willen er ook amper nog mee te maken hebben.

De sport zal moeten veranderen, maar dat duurt nog wel even. Kom aan NFL en je raakt de tere ziel van een Amerikaan.
Leek me een beetje weinig aangezien sommigen richting de 20 miljoen verdienen dus maar even dat artikel opgezocht: https://www.volkskrant.nl...erican-football~b96e3265/
Het is 2,5 miljoen gemiddeld, niet max (er is wel een limiet maar voor het team in totaal, niet voor een individu https://www.cincyjungle.c...ng-to-know-about-salaries)
De spelers eisen een groter deel van de opbrengst op. Met een gemiddeld jaarsalaris van 2,5 miljoen euro verdienen ze minder dan honkballers (3,9 miljoen euro) of basketballers (6,8 miljoen euro), terwijl de NFL de rijkste sportcompetitie ter wereld is (11 miljard euro).
Lichtelijk onzinnig argument aangezien een NBA team uit 12 spelers bestaat en een NFL team uit 53 oid ...
Earl Thomas van Seattle Seahawks raakt geblesseerd terwijl hij geen contract heeft.
Daar klopt ook al niks van, dat kan niet eens.
The 29-year-old safety has one year and $8.5 million in salary remaining on a four-year, $40 million extension signed back in 2014 [which made him the NFL's highest-paid safety at the time.]
Hij dreigde niet te spelen als er geen nieuw (langer/verbeterd) contract zou worden aangeboden ...
Galois schreef op zondag 3 februari 2019 @ 09:22:

Leuke sport ;)
"... Of anders dreigt vervanging door de jongere garde." Heeft meer met het laatste te maken dan waar je zo de nadruk op legt ;) (al staat het een niet per se los van het andere, het is niet meteen een carierre eindigende blessure die einde carierre betekend. Kan net zo goed een kleine blessure zijn maar door zoveel aanwas aan nieuwe spelers elk jaar kan je zo vervangen worden)

apis29 wijzigde deze reactie 03-02-2019 14:19 (34%)

• Hippocampus
Ach, is blessureleed niet inherent aan topsport? Ok, dit is dan een contactsport, maar daar kiezen ze zelf voor.
Prima dat ze proberen het zo veilig mogelijk te maken natuurlijk maar het moet nog wel speelbaar blijven.

de biertjes liggen lekker te chillen in de koelkast. :9

• mrsar
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 09:42

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Ja zin in,mijn rams gaan eindelijk weer lekker dit jaar,zit momenteel in guatamala dus kan de game rustig kijken om 17:00 :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189

• polopolo150
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 10:06
Ik ga deze topic volgen :) Ben van plan om ook de Super Bowl te kijken!

Verkiest hier trouwens iemand Fox Sports met de eretribune dan BBC? :P Heel benieuwd ernaar hoe jullie ernaar gaan kijken. Mijn voorkeur is de BBC.

Nintendo Switch | Xbox One S | Surface Pro 2 | Oneplus 6 64 GB | Sony KDL-40WE5 | Sony DAV-DZ340 | OnePlus Bullets Wireless | Audio-Technica ATH-M50X

• Daan XVII
  • Laatst online: 21-02 20:22
polopolo150 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 19:18:
Ik ga deze topic volgen :) Ben van plan om ook de Super Bowl te kijken!

Verkiest hier trouwens iemand Fox Sports met de eretribune dan BBC? :P Heel benieuwd ernaar hoe jullie ernaar gaan kijken. Mijn voorkeur is de BBC.
Ik ben van plan om het op Fox te kijken, wat heeft de BBC als voordeel?

• polopolo150
Geen reclame en vind FOX discutabel trackrecord hebben om hun verslaggeving van de Super Bowl toen dit op hun open net werd uitgezonden.

Een persoonlijke reden voor mij is dat ik Fox Sports alleen via mijn online TV abonnement heb (Canal Digitaal) en ik achterloop op de hele wereld. En verder is het een "redelijke" 720P beeld vergeleken met het haarscherp TV beeld van Ziggo dat ik via de TV kan kijken. Daarop is ook de enige legale optie de BBC.

De eretribune op Fox Sports begint dan wel om 22:00. Dus misschien wel even wat sfeer proeven ervan.

Nintendo Switch | Xbox One S | Surface Pro 2 | Oneplus 6 64 GB | Sony KDL-40WE5 | Sony DAV-DZ340 | OnePlus Bullets Wireless | Audio-Technica ATH-M50X

• Ivysaur
  • Niet online
Volgens mij kan ik via BBC website stream kijken, niet? Om 00.00.

• matthijst
CBS Sports App (US Appstore) kan je schijnbaar gratis mee streamen.
Nog even de vraag of dat via vpn moet,

• polopolo150
Ivysaur schreef op zondag 3 februari 2019 @ 19:34:
Volgens mij kan ik via BBC website stream kijken, niet? Om 00.00.
Meestal kan je via de BBC iPlayer kijken waar je dan wel een VPN voor nodig hebt. Maar goed. Als je goed je best doet op google met "Freesat" dan kom je bij sites die zo'n beetje alle Britse satelliet TV kanalen laten zien.

polopolo150 wijzigde deze reactie 03-02-2019 19:37 (3%)

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21-02 17:37
Ik ben blij dat ik mijn YoutubeTV account heb aangehouden van mijn tijd in de VS, want dan kan straks lekker gewoon live naar CBS kan kijken. Voor de mensen met Chrome als je een plugin download die je locatie kan aanpassen en je een credit card hebt, zou je eventueel een 7 daagse trail kunnen doen en ook het zo live kijken. Durf alleen niet te zeggen hoe de stream het dit jaar gaat houden want vorig jaar was YoutubeTV nog niet in de grote hoeveelheid steden zoals het nu is, maar neem aan dat Google daar wel rekening mee gehouden heeft.

En anders switch ik gewoon lekker naar de BBC want die zend het ook altijd uit, alleen jammer dat je dan de reclames mist.

Pompi wijzigde deze reactie 03-02-2019 20:20 (10%)

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 08:19

Rivanov

Apple freak

CBS is nu bezig met de pre-game show. :)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Pierre
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 10:10

Pierre

Zucht

Op Android kan je Mobdro installeren werkt ook.

Be kind whenever possible. It is always possible. Dalai Lama XIV

• matthijst
Wel mooi om te zien die Amerikanen die helemaal los gaan zo'n zondag.
Preview van de preview van de preview....

• apis29
  • Niet online
Hier kan je ook (volledig legaal) CBS kijken: http://watch.ustvnow.com/...s84j2GYp1651Fm9bv7DCRiikc (wel een creditcard of paypal nodig bij de registratie maar verder geen kosten) De tell-a-friend link, schijnbaar wordt er opname functionaliteit geactiveerd met 4 uur gratis als iemand het gebruikt O-) (of ongesponsord http://watch.ustvnow.com). Komt misschien nog van pas bij March Madness over een paar weken 8) .

Is nog in 720p ook merk ik nu pas, stond bij de Free dat het alleen in SD was :) (vond het er al verdacht acceptabel uitzien)

De Fox Sports uitzending vind ik overigens ook prima te doen en bij de BBC hebben de twee ex-NFL spelers die daar de analyst uithangen ook zeer toegevoegde waarde qua humor en bij het spel verder het amerikaanse (/CBS) commentaar.

apis29 wijzigde deze reactie 03-02-2019 21:38 (23%)

• The Realone
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 21-02 22:02
Al jaren vaste prik, dus ook dit jaar weer. Nu zijn we een lang weekend in Budapest, dus we gaan zo maar eens kijken hoe ze hier een SB feestje kunnen vieren. Heb in ieder geval goeie verhalen gehoord. :)

Nu nog een Rams win!

• polopolo150
Moet zeggen dat ik De Eretribune die Fox Sports nu uitzend best gezellig is :)

• Ivysaur
  • Niet online
Even kijken of ik um gratis kan zien via BBC, anders maar die Ustvnow-ding proberen. Maar dan moet ik me registeren, en staan mijn gegevens op een USA website en een USA server. Blehh

Heb dus een TV-licentie nodig om via BBC iPlayer te kijken. Jammer.

Ivysaur wijzigde deze reactie 03-02-2019 23:11 (16%)

• Daan XVII
  • Laatst online: 21-02 20:22
polopolo150 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 22:43:
Moet zeggen dat ik De Eretribune die Fox Sports nu uitzend best gezellig is :)
Precies! Daarnaast ook lekker toegankelijk voor iedereen. Heb een jaar of twee geleden een keer de Amerikaanse voorbeschouwing gekeken en daar werd constant gestrooid met herhalingen, statistieken, namen, tactieken, fragmenten van gespeelde wedstrijden etc. En als je dan de NFL niet week in week uit volgt dan gaat de helft van je informatie toch langs je heen. Vind dat Fox het prima doet tot nu toe ;)

• polopolo150
Wordt alleen wel gek van al die reclame breaks op Fox Sports. Dus heb nu Match Of The Day aan op BBC 2 en over 45 minuten switchen naar BBC 1 voor de Super Bowl :)

• apis29
  • Niet online
Zo doen ze het al jaren op Fox; of had je de Eredivisie Eretribune in gedachten :P ?

Wel veel reclamebreaks ja (momentje om naar de BBC te schakelen), heel wat jaren terug was vrijwel de enige reclame die te zien was (tijdens de wedstrijd) er eentje van de 'Vergulde Hand' (scheerzeep/schuim). De hele nacht zo'n reclame die bij de regionale omroepen thuis hoort d:)b :X

USTV Now is van ene Dutch Phone overigens, van oorsprong een VOIP provider voor NL-expats oid. Je kan ook gewoon Jan Jansen als naam opgeven alleen aan je paypal adres 'prijsgeven' ontkom je verder niet (en ip adres). Gratis en legaal kunnen kijken, nog iets te klagen })
Anders neem je lekker een abo op NFL Gamepass à €19,95 ...

apis29 wijzigde deze reactie 03-02-2019 23:23 (38%)

• Ivysaur
  • Niet online
Heb maar voor ExpressVPN gekozen. 11.30 euro. En dan via TvCatchup naar BBC 1 kijken. Kwaliteit best oke.

• Pompi
Ivysaur schreef op zondag 3 februari 2019 @ 23:30:
Heb maar voor ExpressVPN gekozen. 11.30 euro. En dan via TvCatchup naar BBC 1 kijken. Kwaliteit best oke.
Even bij bugmenot.com kijken naar inloggegevens voor Iplayer en dan kan je volgens mij gewoon live naar BBC1 kijken via de echte site

• Ivysaur
  • Niet online
Pompi schreef op zondag 3 februari 2019 @ 23:34:
[...]

Even bij bugmenot.com kijken naar inloggegevens voor Iplayer en dan kan je volgens mij gewoon live naar BBC1 kijken via de echte site
Dan vraagt die nog steeds om Tv-license. TvCatchup dan maar. Hoef ik ook niet in te loggen. :+ Of moet ik wachten tot NFL begint dan dan die gratis zonder tv-license? :+

Ivysaur wijzigde deze reactie 03-02-2019 23:39 (9%)

• Pompi
Ivysaur schreef op zondag 3 februari 2019 @ 23:37:
[...]

Dan vraagt die nog steeds om Tv-license. TvCatchup dan maar. Hoef ik ook niet in te loggen. :+ Of moet ik wachten tot NFL begint dan dan die gratis zonder tv-license? :+
Tja, alsof dat tvcatchup helemaal legaal is. Ben van mening dat als je hier in NL betaald voor tv waar de BBC bij zit dat je dan license hebt betaald, ze kunnen het ook niet echt controleren. Daarnaast gaat zo'n VPN natuurlijk al in tegen de regels, zelfde voor dat ustvnow wat in hun FAQ heeft staan dat het alleen voor US residents of citizens is maar daar kijken mensen hier toch ook naar. Ik zou gewoon direct bij de BBC kijken in plaats van zo'n service die het opnieuw uit brengt.

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

BBC heeft CBS commentaar tijdens de wedstrijd? Lekker, 2 typen "Engels" de komende uren.

Fijne wedstrijd allen! Ik heb toch de sleeptimer aangezet; morgen om 0600 weer op.

Add and message me on XBL for FM7 or FH4: OctagonQontrol

• Hippocampus
@MAX3400 Oef, dan kan je beter doorgaan :P

Veel plezier allemaal *O* vergeet niet te juichen hiero :)

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

@Hippocampus merk het wel. Of ik kijk door of ik dommel weg. Weet dat een slap Q2 vaak mijn slaaphormonen triggert ;)

• djmuggs
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 08:44
Hier BBC1 opstaan

• 8GUS
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 21-02 11:34

8GUS

Papa & Gamer

BBC1 ook opstaan. Ze hebben gewoon het amerikaanse commentaar met Tony Romo onder de wedstrijd.

Papa Probeert Gaming

• CyBeRSPiN
  • Registratie: februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Hoelaat begint de eigenlijke wedstrijd?

• Hippocampus
kickoff om half 1 nl tijd

En dan meteen reclames :+ .

Hippocampus wijzigde deze reactie 04-02-2019 00:22 (37%)

• polopolo150
00:30 officieel.

Ondertussen voel ik de bier al dames & heren :+ En we moeten nog beginnen :P

• Ivysaur
  • Niet online
Veel plezier lieve mensen. Hoop dat dit mij wat afleiding geeft. Jammer dat er geen ondertiteling is

• polopolo150
Ivysaur schreef op maandag 4 februari 2019 @ 00:22:
Veel plezier lieve mensen. Hoop dat dit mij wat afleiding geeft. Jammer dat er geen ondertiteling is
Op BBC 1 heb je een teletekst pagina met ondertiteling. Natuurlijk met delay, dat wel.

Kunnen ze trouwens kappen met dat Amerikaanse gezang :(

polopolo150 wijzigde deze reactie 04-02-2019 00:23 (8%)

• Erazzzer
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 09:02

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Volkslied is weer traditioneel verkracht, dus we kunnen beginnen!

So I was fucking my sister the other day and she was like: OMG, u are better than dad! And I was like: I know, mum already told me!

• rockhopper
  • Laatst online: 21-02 11:35

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

NE begint alweer sterk, dus vandaag juich ik voor LA. Veel plezier allemaal, hier wordt trouwens naar bbc 1 gekeken.
Boom interception. *O*

rockhopper wijzigde deze reactie 04-02-2019 00:37 (9%)

Canon 7D || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• 8GUS
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 21-02 11:34

8GUS

Papa & Gamer

Eerste worp Brady interception!

8GUS wijzigde deze reactie 04-02-2019 00:37 (16%)

Papa Probeert Gaming

• Hippocampus
nice, meteen wat actie :)

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

LA oogt nog wat tam... Hopelijk worden ze snel wakker

Canon 7D || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• polopolo150
Valt bij jullie ook soms het geluid weg bij BBC 1? Soms is ie een halve seconde weg.

polopolo150 wijzigde deze reactie 04-02-2019 00:44 (25%)

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Yup, hier ook. Zal of aan het transatlantische liggen of ziggo is gewoon brak. Ik gok het eerste

• Hippocampus
Time out.

@polopolo150 ja, hier af een toe een momentje inderdaad.

• Ivysaur
  • Niet online
Vind dat ze iets te vaqk naar de commentatoren schakelen. Irritant

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 01:23
Ja krijg je met al die time-outs :)

• Hippocampus
Altijd goed voor een bier-run :P

• Beakzz
Lekker hoor :) Niks geen punten.

• Hippocampus
Ja wat is dat nou? -O- :+

• SemwiseTheBrave
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 03:20
In mijn ogen zijn onderbrekingen typisch iets voor amerikaanse sporten.
Heb me ooit laten vertellen dat je het live amper merkt..

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Dat schakelen naar de commentatoren is reclame tijd in de VS. Ja zoveel reclame... Goede momenten voor wc / snacks etc

• Ivysaur
  • Niet online
Ik wil de sfeer van het stadion. De ambiance. Niet die vier kletskousen, hehe

Tot nu toe niet zo spannend

• Hippocampus
@Ivysaur Had je beter een kaartje kunnen kopen. :P

• polopolo150
Flinke bak koffie maar even gezet :)

• Hippocampus
@polopolo150 Ja schud @MAX3400 ook meteen even wakker ;)

• polopolo150
Iemand die het Nederlandse commentaar bekijkt? Hoe is dat tot nu toe?

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Dunno, maar Nederlandse commentatoren staan niet bekend om hun voorliefde of kennis van NFL. Eigenlijk was Smeets een van de betere, en tja... Als je het daar van moet hebben.

• Ivysaur
  • Niet online
Net even stiekem wiki naar Amsterdam Admirals. Blijkt de competitie reeds 12 jaar opgeheven te zijn. Ben daar nog aantal keer naar toe geweest. Live in stadion was echt nice.

Hoop tweede quarter een stuk leuker.

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Er zelf bij zijn is altijd leuk. Wel heel anders dan op tv. Thuis zie en zit je het beste, in het stadion leef je de wedstrijd echter. Zou heel graag een keer naar een superbowl willen gaan.

• Hippocampus
Ik heb dan echt wel een verrekijker nodig als ik in zo'n lomp stadion zou zitten.

Hopelijk iets meer spektakel in de volgende kwart. *O*

• Beakzz
rockhopper schreef op maandag 4 februari 2019 @ 01:14:
Er zelf bij zijn is altijd leuk. Wel heel anders dan op tv. Thuis zie en zit je het beste, in het stadion leef je de wedstrijd echter. Zou heel graag een keer naar een superbowl willen gaan.
Ja dat staat ook op mijn bucketlist, maar als cheap kaarten al $3000 zijn en je zelfs dan nog een hoop geluk moet hebben om een kaartje te krijgen...

• CyBeRSPiN
  • Registratie: februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Hippocampus schreef op maandag 4 februari 2019 @ 01:16:
Ik heb dan echt wel een verrekijker nodig als ik in zo'n lomp stadion zou zitten.

Hopelijk iets meer spektakel in de volgende kwart. *O*
Niet alleen een verrekijker, ook een zak geld. Blijkbaar vanaf $ 2500 / ticket? Of zijn dat de woekerprijzen?

• Ivysaur
  • Niet online
Voor 3000 dollar koop ik liever een leuke simrace cockpit of een luxe zonnewering voor in de voortuin. Of een leuke reis. Tussen 100 000 gekkies zitten voor 3000. Nah

• polopolo150
Pff okay nu vind ik dit een beetje saai. Nog steeds geen punt ergens gevallen?

• Hippocampus
Nee, het is wel schandalig duur ja. En dan moet je er ook nog naartoe en terug, dus het is een kwestie van prioriteiten stellen.

• Ivysaur
  • Niet online
polopolo150 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 01:23:
Pff okay nu vind ik dit een beetje saai. Nog steeds geen punt ergens gevallen?
Daarom kijk je met vrienden of familie of met drank. Gaat het een stuk sneller/leuker.

American football en honkbal eigenlijk de saaiste balsporten om naar te kijken.

Ivysaur wijzigde deze reactie 04-02-2019 01:25 (12%)

• Hippocampus
Puntje *O*

• Odessa
  • Niet online
Nou, de eerste puntjes zijn binnen *O*

• mainvoid
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 03:05
Ivysaur schreef op maandag 4 februari 2019 @ 01:24:
[...]

Daarom kijk je met vrienden of familie of met drank. Gaat het een stuk sneller/leuker
Dat ja. In mijn studentenhuis was de Superbowl een traditie en nu we niet meer met z'n drieën samen wonen kijken we hem vrolijk weer, met een goede hoeveelheid (wodka)energy om wakker te blijven uiteraard.

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Sjips & bieàh!!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

CyBeRSPiN schreef op maandag 4 februari 2019 @ 01:19:
[...]

Niet alleen een verrekijker, ook een zak geld. Blijkbaar vanaf $ 2500 / ticket? Of zijn dat de woekerprijzen?
Woekerprijzen, maar wel de makkelijkste manier om aan kaarten te komen. Rest gaat naar sponsors en season ticket holders (per deelnemende teams en loterij)

• Ivysaur
  • Niet online
En Tweakers Super Bowl slowchat. Hehe

• polopolo150
Mods slapen waarschijnlijk nu. Dus we kunnen een beetje relluh! :P

• Erazzzer
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 09:02

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Hmm, ik keek op Fox, maar BBC is best prettig. Bij fox laten ze tijdens de reclames steeds oude sb clips zien. Erg irritant. Die analyses tussendoor zijn beter.

So I was fucking my sister the other day and she was like: OMG, u are better than dad! And I was like: I know, mum already told me!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

LAR QB wordt slecht verdedigd zeg..

• Ivysaur
  • Niet online
Begint al wat gewelddadiger te worden. Nice

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Toch het gevoel dat de Rams net een slagje te klein zijn vandaag...

We gaan het zien, nog uurtje of 2 te gaan :)

• Ivysaur
  • Niet online
Jammer dat we Sponge Bob niet gaan zien.

• Hippocampus
Ja, kommop Rams oOo

• Ivysaur
  • Niet online
Eindelijk een shotje van het publiek.

Ivysaur wijzigde deze reactie 04-02-2019 01:39 (14%)

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

• anesthetize
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 21-02 17:27
gamepass hier gelukkig. Romo is toch wel een fijne, enthousiaste commentator geworden. en sb commercials, best een aantal leuke tot nu toe.. die van 'bud' was wel episch

Go Pats (en dat is best moeilijk om te zeggen voor een *kuch* Jets fan, maar f*ck LA..)

• Hippocampus
'T is mij om het even wie er gaat winnen, zolang het maar een beetje spannend is.

Edit: Gooooo Team *O*

Hippocampus wijzigde deze reactie 04-02-2019 01:44 (13%)

• apis29
  • Niet online
CyBeRSPiN schreef op maandag 4 februari 2019 @ 01:19:
[...]

Dit jaar is een van de laagste qua resale prijzen had ik gelezen. LA fans die niet zo reislustig zijn en NE fans voor wie het niet meer per se die once of a lifetime ervaring is om er nog schandaligere prijzen voor te betalen.
Dus als je ooit de kans had op een kaartje ....

En dan zijn ook nog eens de prijzen voor consumpties in het stadion niet verhoogd maar gewoon de normale prijzen.

apis29 wijzigde deze reactie 04-02-2019 01:46 (10%)

• Ivysaur
  • Niet online
Stiekem kijk ik liever naar NBA. Maar dit ook super in mijn jeugd.

Flag Football Ftw

Ivysaur wijzigde deze reactie 04-02-2019 01:46 (15%)

Pagina: 1 2 3 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True