Mijn vraag
...
Ik heb al meerdere malen geprobeerd mijn Corsair Vengeance ram in dual channel te zetten maar zonder succes. Beide werken wel opzichzelf of naast elkaar (dus single channel) maar zodra ik 1 van de 2 dual channels gebruik krijg ik geen beeld, hij start wel normaal op.
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Mobo is een Asus Z370-P
Ram is Corsair Vengeance CMK16GX4M2D3200C16 (2x8gb)
Cpu is i5-8600K
Psu is een corsair RX550M
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Alle slots apart getest, werken allemaal prima. Ook getest om er eerst 1 in te zetten, vervolgens het xmp profiel aan te zetten en daarna pas de 2e stick er bij, maar zonder succes. Ook veel fora doorgeweest maar niet veel wijzer van geworden.
Iemand hier een oplossing of ideeën voor?
Bij voorbaat dank!
...
Ik heb al meerdere malen geprobeerd mijn Corsair Vengeance ram in dual channel te zetten maar zonder succes. Beide werken wel opzichzelf of naast elkaar (dus single channel) maar zodra ik 1 van de 2 dual channels gebruik krijg ik geen beeld, hij start wel normaal op.
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Mobo is een Asus Z370-P
Ram is Corsair Vengeance CMK16GX4M2D3200C16 (2x8gb)
Cpu is i5-8600K
Psu is een corsair RX550M
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Alle slots apart getest, werken allemaal prima. Ook getest om er eerst 1 in te zetten, vervolgens het xmp profiel aan te zetten en daarna pas de 2e stick er bij, maar zonder succes. Ook veel fora doorgeweest maar niet veel wijzer van geworden.
Iemand hier een oplossing of ideeën voor?
Bij voorbaat dank!