Kan DeviceEventworker niet vinden foutmelding

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angrywolf8
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 01-08 15:13
Mijn vraag
Sinds gister krijg ik om de paar minuten een foutmelding met de tekst:kan toegangspunt van procedure DeviceEventworker niet vinden in DLL-bestand, {C:\ProgramData\Windows\profile\service.exe} niet vinden.

Deze onderbreekt dan ook een game waar ik dan mee bezig ben.
Heb via opdrachtpromt het geprobeerd te verhelpen en dan zegt hij dat er bestanden zijn beschadigd en zijn gerepareerd maar hij blijft het doen.

Wat is hier aan de hand en hoe kan ik dit oplossen, Is namelijk best irritant als je met een spel bezig bent en om de 10 min een foutmelding krijgt die je telkens naar je desktop terugstuurt.

Beste antwoord (via angrywolf8 op 02-02-2019 01:10)

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Tens schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 19:23:
[...]

Voor nu opgelost, maar:
Blijft de vraag: hoe kwam je aan die corrupte bestanden?

- virus/malware?

staat er meer info over wat er mis gaat in de eventviewer?
Soms komt dit door oudere software die software zoals .Net of DirectX of andere oudere versies installeren in hun eigen installer in plaats van de normale installers te gebruiken en dan met foute detectie opeens .dll en .exe
en .ocx bestanden plaatsen cq vervangen.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:21
Check als eerste de smart waardes van je hdd eens met een progje als hdtune.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angrywolf8
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rSYXm5SbrckiYdSEZOf42U7r/full.png

Dit zijn de waardes van mn c schijf, Zo te zien zijn al mn schijven nog goed en met de error scan's zijn er geen problemen te zien.

[ Voor 20% gewijzigd door angrywolf8 op 01-02-2019 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

En wat zegt je virusscanner?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:22
Tens schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 12:24:
Check als eerste de smart waardes van je hdd eens met een progje als hdtune.
Ik zie het verband niet tussen SMART waardes checken en een "EntryPoint" foutmelding op een DLL krijgen (niet om teveel in details te treden mbt de Win32 API, maar dit is dus een functie in de User32.dll file, een entrypoint naar een functie niet kunnen vinden is voor mij eerder een indicatie dat de file overschreven is door een malicious variant oid als dat er SMART errors op een schijf zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angrywolf8
Niets, Uitgebreide scan laten doen en er is niets gevonden.

Heb trouwens ook problemen met video's van RTL nieuws die laden helemaal niet, Blijft wit scherm, Heb daar gister ook mee lopen stoeien maar krijg dat ook niet opgelost.

Heb net een systeemherstel gedaan en mn pc terug gezet, Weet nog niet of dat geholpen heeft met die rare foutmelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goozke
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 09-02 08:56
Wel sinds deze morgen krijg ik ook die melding.

Kan toegangspunt van procedure device eventworker niet vinden in dll bestand
C/progamdata \ windows\profile\service.exe

Voila , zelfs nu tijdens het typen lol

Iemand een idee om dit op te lossen aub?

Goozke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angrywolf8
goozke schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 16:47:
Wel sinds deze morgen krijg ik ook die melding.

Kan toegangspunt van procedure device eventworker niet vinden in dll bestand
C/progamdata \ windows\profile\service.exe

Voila , zelfs nu tijdens het typen lol

Iemand een idee om dit op te lossen aub?

Goozke
Systeem herstel heeft bij mij geholpen, Sinds ik dat heb gedaan geeft hij geen foutmelding meer.
Is een hele vervelende foutmelding, Als ik een spel aan het spelen was ging hij gewoon terug naar mn desktop en dat om de 5 minuten :X

[ Voor 12% gewijzigd door angrywolf8 op 01-02-2019 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goozke
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 09-02 08:56
angrywolf8 schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 18:21:
[...]

Systeem herstel heeft bij mij geholpen, Sinds ik dat heb gedaan geeft hij geen foutmelding meer.
Is een hele vervelende foutmelding, Als ik een spel aan het spelen was ging hij gewoon terug naar mn desktop en dat om de 5 minuten :X
Ja het is een lastige lol
Bedankt voor de reactie en dat systeem herstel ga ik morgen dan ook eens proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:21
angrywolf8 schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 14:25:
Niets, Uitgebreide scan laten doen en er is niets gevonden.

Heb trouwens ook problemen met video's van RTL nieuws die laden helemaal niet, Blijft wit scherm, Heb daar gister ook mee lopen stoeien maar krijg dat ook niet opgelost.

Heb net een systeemherstel gedaan en mn pc terug gezet, Weet nog niet of dat geholpen heeft met die rare foutmelding
Voor nu opgelost, maar:

- virus/malware?

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Tens schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 19:23:
[...]

Voor nu opgelost, maar:

- virus/malware?

Soms komt dit door oudere software die software zoals .Net of DirectX of andere oudere versies installeren in hun eigen installer in plaats van de normale installers te gebruiken en dan met foute detectie opeens .dll en .exe

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• angrywolf8
Wim-Bart schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 19:33:
[...]

Bingo! Dat is het waarschijnlijk bij mij geweest!, Mag de bèta van Anno 1800 testen en met het installeren nam hij DirectX 11 ook mee en dat is denk fout gegaan, De systeemherstel had namelijk als naam 'installatie DirectX 11" Grote kans dat het inderdaad fout is gegaan met DirectX.
Pagina: 1