Ik ben bezig met het uitzoeken van een nieuwe laptop ter vervanging van mijn overleden machine.
Daarbij ben ik sterk aan het overwegen er een met touchscreen te nemen omdat dit mogelijk handig kan zijn met foto's bewerken.En mogelijk is het handig voor op de bank en trein.
Echter twijfel ik aan of het na de eerste maanden nog steeds gebruikt gaat worden.
Wat ga je met je laptop doen?
Foto bewerking maar geen video bewerking
Programmeren
Basic office gerelateerde zaken
Wat steam games zoals The Room.
Wat is je budget?
800 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop moet niet gigantisch zwaar zijn en zal hem zo af en toe meenemen op reis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
In het verleden heb ik als computerverkoper veel slechte ervaringen met Acer gehad bij diverse kanten en de service van Acer. Maar weet niet hoe ze nu in de markt staan. Daarom gaat mijn voorkeur niet uit naar dit merk. Of iemand moet mij met feiten kunnen onderbouwen dat dit sterk veranderd is.
Daarbij ben ik sterk aan het overwegen er een met touchscreen te nemen omdat dit mogelijk handig kan zijn met foto's bewerken.En mogelijk is het handig voor op de bank en trein.
Echter twijfel ik aan of het na de eerste maanden nog steeds gebruikt gaat worden.
Wat ga je met je laptop doen?
Foto bewerking maar geen video bewerking
Programmeren
Basic office gerelateerde zaken
Wat steam games zoals The Room.
Wat is je budget?
800 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop moet niet gigantisch zwaar zijn en zal hem zo af en toe meenemen op reis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
In het verleden heb ik als computerverkoper veel slechte ervaringen met Acer gehad bij diverse kanten en de service van Acer. Maar weet niet hoe ze nu in de markt staan. Daarom gaat mijn voorkeur niet uit naar dit merk. Of iemand moet mij met feiten kunnen onderbouwen dat dit sterk veranderd is.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 1154585 op 01-02-2019 10:21 ]