Wie is er verantwoordelijk voor een cashbackactie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-roenn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-09 22:38
Hallo,

gisteren een tondeuse gekocht bij de Mediamarkt, op de website gezien dat het model dat ik wilde nog 10,- cashback had via de fabrikant, leuk voordeeltje dacht ik.
als je voor 1-2-2019 het product kocht had je volgens de website tot half februari de tijd om de cashback te regelen (omdat de bestelling wat haast had heb ik helaas geen screenshots gemaakt van de actiepagina), ik had dat gisteren al geprobeerd via de iPad maar bij de laatste stap, het uploaden van de foto van de kassabon wist de website alle reeds ingevulde velden en kon je opnieuw beginnen, bij de tweede keer ben ik gestopt, en dacht ik, morgen op mijn werk even snel via de Windows PC regelen.
nu is de hele cashback website online gehaald, als ik naar het oude adres ga krijg ik een 404 error.
kan ik Mediamarkt, die met grote letters adverteert met deze cashback hiervoor verantwoordelijk houden, of heb ik me gewoon beet laten nemen door de marketingmachine van Babyliss ?

Mvg. Jeroen

Beste antwoord (via J-roenn op 04-02-2019 14:47)

• koektrommeltje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:16
https://www.babyliss.nl/a...-for-men-najaar-2018.html

alles lijkt hier gewoon te werken?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 17:56

Perkouw

Moderator General Chat
Makkelijkste lijkt me om even contact op te nemen met één van beide of wellicht zelfs beide om te zien of ze je verder kunnen helpen. Wellicht is er niets aan het handje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 09:06
Ik denk dat er gewoon een storing is ofzo, want de hoofdpagina bestaat nog wel maar als je dan doorklikt dan krijg je een 404.
Als de actie afgelopen was dan zouden ze ook de hoofdpagina wel weghalen lijkt mij.
Dus even contact opnemen met Babyliss zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
In het consumentenrecht staat ergens dat als een fabrikant iets garandeert je de winkel er ook aan mag houden. De winkel mag zich dus niet verschuilen achter de fabrikant. Ik weet niet of dit ook voor cashbackacties geldt, maar in die richting zou ik als eerste kijken.

[ Voor 42% gewijzigd door CyberMania op 01-02-2019 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
J-roenn schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 08:11:
Hallo,

gisteren een tondeuse gekocht bij de Mediamarkt, op de website gezien dat het model dat ik wilde nog 10,- cashback had via de fabrikant, leuk voordeeltje dacht ik.
als je voor 1-2-2019 het product kocht had je volgens de website tot half februari de tijd om de cashback te regelen (omdat de bestelling wat haast had heb ik helaas geen screenshots gemaakt van de actiepagina), ik had dat gisteren al geprobeerd via de iPad maar bij de laatste stap, het uploaden van de foto van de kassabon wist de website alle reeds ingevulde velden en kon je opnieuw beginnen, bij de tweede keer ben ik gestopt, en dacht ik, morgen op mijn werk even snel via de Windows PC regelen.
nu is de hele cashback website online gehaald, als ik naar het oude adres ga krijg ik een 404 error.
kan ik Mediamarkt, die met grote letters adverteert met deze cashback hiervoor verantwoordelijk houden, of heb ik me gewoon beet laten nemen door de marketingmachine van Babyliss ?

Mvg. Jeroen
Je bedoelt 'offline'.

Is het trouwens niet gewoon een storing? Het is heel gebruikelijk dat je nog enkel weken na het aflopen van de actie de tijd krijgt om de cashback in te dienen!
Informeer even bij de betreffende fabrikant!
Ook kun je hier misschien even kijken wat er op de site stond https://archive.org/web/

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• koektrommeltje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:16
https://www.babyliss.nl/a...-for-men-najaar-2018.html

alles lijkt hier gewoon te werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-roenn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-09 22:38
Inmiddels werkt de site inderdaad weer en heb ik de cashback kunnen indienen.
Pagina: 1