Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Rene44
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 06:20
JSF instructeur Der Nederlanden:,”Je weet dat je kan vliegen, maar de eerste keer in een F-35 heb je zelfs geen idee hoe hij aan gaat of hoe de cockpit open gaat”

Krijgen ‘onze’ jongens niet eens een instructieboekje? Theorieles?

https://www.ad.nl/binnenl...an-half-miljoen~a9589b6e/

• Tens
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 18:00
stuk niet gelezen?

• sypie
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Kwestie van RTFM? Maar de F staat hierbij voor FULL, en dat zijn nogal een paar dikke ordners vol papier lijkt me.

Heb ik je vraag opgelost? Doneer me een Gulden via mijn avatar.

• Gunner
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Left part of the Evil twins

Sowieso is het een erg matig artikel.
Kijk hier hoe de eerste F35 deze week uit de fabriek rolde:
Ze vliegen al een flinke tijd, maar goed.....

Ezechiël 25:17 | 10x295wp Pal Zuid | PVoutput

• Farezz
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 20:16
Denk dat het meer een symbool is voor de grote overstap. Niks meer en niks minder. Ze worden heus wel goed opgeleid.

• GENETX
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 17:38
Tsja, een JSF is geen auto natuurlijk... Lijkt me nogal wiedes dat je even moet leren hoe zo'n beest van een toestel werkt. Daarbij heb je ook direct een "generatiekloof" te pakken in technologie zelf, waar je bij veel andera apparaten veel makkelijker alle evoluties meemaakt en de stap minder groot is.

Over auto's gesproken, ook ik ben al snel een paar minuutjes bezig om het dashboard en de auto te leren kennen als ik nooit eerder in iets vergelijkbaars heb gereden. Een nieuwe (gehuurde) amerikaanse bak met automaat is toch echt wat anders dan mijn aftandse Opel Corsa. Ik denk dat het zoeken naar het knopje om de benzinetank te openen wel equivalent is aan het openen van de cockpit van je JSF. Dat heeft me ook ooit ca 5 minuten gekost voor ik ergens een verstopt knopje bij het dashboard vond...

• Orion84
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 16:30

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

Een linkje en een one-liner zijn geen zinvolle manier om een topic te starten. Probeer het gerust opnieuw met een fatsoenlijke aanzet tot discussie, deze gaat op slot.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True