Software updates in nieuwsoverzicht FP...?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:01

Fiber

Beaches are for storming.

Topicstarter
@Qwerty-273

downloads: Capture One 12.0.1

Sinds wanneer staan software updates in het nieuwsoverzicht? Is dit nieuw beleid of een vergissing...? O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:44

MsG

Forumzwerver

Zie de afgelopen development iteraties. By default stond dit altijd al samengevoegd met regulier nieuws, maar helaas is de keuzevrijheid weggehaald.

Met custom css zou je eventueel dingen weg kunnen poetsen.

plan: Garantietermijn bij refurbished producten - Development-iteratie #148

[ Voor 33% gewijzigd door MsG op 31-01-2019 19:54 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Topicstarter
Ik zocht al tevergeefs naar het menu om dat soort dingen aan of uit te kunnen zetten maar kon dat menu niet (meer) vinden. Ik had video's ook altijd uit staan, is die keuze dus ook weg? Wat een achteruitgang. En nee, ik heb geen zin om met Custom CSS te gaan rommelen. Als dit echt zo is dan kom ik gewoon (nog) minder op de FP...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:25

Qwerty-273

Meukposter

@Fiber Ik ben ook verrast dat het veranderd is :) De .plan geeft inderdaad de info over deze wijziging.
In de backend is het allemaal nog apart, dus een apart 'downloads' deel.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Topicstarter
Qwerty-273 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 20:10:
@Fiber Ik ben ook verrast dat het veranderd is :) De .plan geeft inderdaad de info over deze wijziging.
Voor jou wel een vooruitgang natuurlijk, dat jouw werk nu prominent bovenaan op de FP staat... _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:44

MsG

Forumzwerver

Qwerty-273 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 20:10:
Ja het lijkt wel een beetje weggemoffeld, terwijl Tweakers onderhand wel moeten weten dat elke wijziging wel voor een shitstorm zorgt :-P.

Ik vind vooral de " en X andere downloads" zo zinloos. Pas na het klikken daarop weet je of het rijtje interessant was. UX-wise m.i. vrij onlogisch.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Já, maar hoe moet ik dan weten dat bijv. MP3Tag wéér een nieuwe versie heeft uitgebracht nadat ze dat gisteren ook al eens gedaan hadden?

Of is al die software tegenwoordig zelf ook wel zo intelligent om me dat te melden, als ik 't spul geïnstalleerd heb?

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grauw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-07 13:51
Ik zou inderdaad heel graag de software updates weer van de frontpage zien verdwijnen.

Absoluut niet geïnteresseerd dat MariaDB of Racket of Symfony of Yii PHP Framework of OpenSense of VNC Connect of Apache Httpd of DBeaver of MongoDB of Sophos XG Firewall een update hebben. Ik gebruik ze allemaal niet, de helft heb ik niet eens van gehoord, en als ik de helft die ik wel ken professioneel zou gebruiken kan ik ze toch niet zomaar upgraden na een release.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Spreekt wel van moed om functionaliteit ongevraagd weg te halen /s

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:45

MazeWing

The plot thickens...

Ik ben ook absoluut niet gecharmeerd van deze aanpassing. Het nieuwsoverzicht is maar rommelig met al dat non-nieuws.
De beslissing om cozy, compact, etc. te vervallen snap ik nog. De keuze om downloads,. plans, etc. weer te geven in het nieuwsoverzicht snap ik niet. Zeker omdat dit soort zaken in de backend gewoon nog onderscheid maakt tussen nieuws, downloads, reviews, .plans, etc. en dit volgens mij heel makkelijk zo in te stellen is dat een gebruiker kiest welke onderdelen wel en niet in het nieuwsoverzicht komen.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Topicstarter
Het zou op zich ook wel fijn zijn als er behalve van @Qwerty-273, die blijkbaar van niks wist, ook wat reactie zou komen van degenen die deze onzalige plannen bedacht hebben...

Geef ons gewoon de keuze terug, van welke categorieën we wel of niet in het nieuwsoverzicht terug willen zien. Sterker nog, die keuzevrijheid mag nog wel wat uitgebreider dan hoe het was, zodat ik bijvoorbeeld ook 'Games' kan uitzetten.

Pagina: 1