Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:24
https://www.telecompaper....e-play-aanbieder--1275459
Ziggo moet het met slechts 55% en een 7e plaats doen.
Kan iemand mij uitleggen waarom Ziggo bij Tweakers altijd op #1 staat en nooit niet op de 7e plaats of lager?

Waarom is het verschil bij Tweakers zo enorm anders hier?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Moet dat niet naar https://tweakers.net/submit/ ?

Er zit trouwens ook geen mogelijkheid op om het artikel te lezen? Ik krijg op EDGE een niet-wegklikbare pop-up?

En zoals met zoveel stemmingen; het ligt aan het aantal stemmen. Als in NL de verkiezingen voor de Tweede Kamer geldig zou zijn bij een opkomst van 0.1% en van dat aantal mensen zou dan 91% op DENK stemmen, dan is DENK de grote winnaar in die verkiezing maar dat wil toch niet zeggen dat andere mensen daar weer een andere mening over hebben?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

MAX3400 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 18:38:
Moet dat niet naar https://tweakers.net/submit/ ?

Er zit trouwens ook geen mogelijkheid op om het artikel te lezen? Ik krijg op EDGE een niet-wegklikbare pop-up?

En zoals met zoveel stemmingen; het ligt aan het aantal stemmen. Als in NL de verkiezingen voor de Tweede Kamer geldig zou zijn bij een opkomst van 0.1% en van dat aantal mensen zou dan 91% op DENK stemmen, dan is DENK de grote winnaar in die verkiezing maar dat wil toch niet zeggen dat andere mensen daar weer een andere mening over hebben?
Tsjah.... Artikeltje gaat over XS4ALL en dat ze de beste "Triple Play" aanbieder zijn. Vraag me af waarom Ziggo hier expliciet genoemd wordt door de TS.

Schijnbaar hebben er veel XS4ALL klanten op die site nú ineens een "stem" achter gelaten?

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:24
wimmel_1 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 18:43:
[...]

Tsjah.... Artikeltje gaat over XS4ALL en dat ze de beste "Triple Play" aanbieder zijn. Vraag me af waarom Ziggo hier expliciet genoemd wordt door de TS.

Schijnbaar hebben er veel XS4ALL klanten op die site nú een "stem" achter gelaten?
Die site was alleen als voorbeeld. Het is niet alleen die site, maar ook vele andere consumenten websites.

Wat ik graag zou willen weten is op welke basis hier op Tweakers een provider word uitgeroepen als beste.

Is het een kwestie van bijvoorbeeld 1400 Tweakers stemmen op Ziggo en als die de meeste stemmen krijgt dat dan automatisch dan Ziggo in dit voorbeeld als beste eruit word gehaald en gepresenteerd word als beste?

Word er niet naar andere punten gekeken als Tweakers.net een provider als beste aanprijst?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

toro schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 18:52:
[...]

Die site was alleen als voorbeeld. Het is niet alleen die site, maar ook vele andere consumenten websites.

Wat ik graag zou willen weten is op welke basis hier op Tweakers een provider word uitgeroepen als beste.

Is het een kwestie van bijvoorbeeld 1400 Tweakers stemmen op Ziggo en als die de meeste stemmen krijgt dat dan automatisch dan Ziggo in dit voorbeeld als beste eruit word gehaald en gepresenteerd word als beste?

Word er niet naar andere punten gekeken als Tweakers.net een provider als beste aanprijst?
Zoals ik eigenlijk al aanhaal: Het lijkt op een "Wij van WC Eend adviseren...." effect. Hier op T.Net zijn schijnbaar veel mensen aanwezig welke een Ziggo abonnement hebben en die mensen zullen op het moment dat er voor hen geen storingen zijn geweest altijd op Ziggo gaan stemmen als ze in de gelegenheid gebracht worden om te kúnnen stemmen.

Dat soort metingen zeggen eigenlijk dus niets zolang je niet weet wie er van waaruit gestemd heeft zónder de install-base van die provider te kennen.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gimmick
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-06-2024
Het probleem is natuurlijk ook wel, dat de provider met de meeste abonnees de meeste stemmen kan krijgen.
Ik als gemiddelde Ziggo abonnee zal ( als ik al meedoe ) niets zinnigs kunnen zeggen over XS4ALL.

Er is maar een beperkt aantal mensen die de ervaring met beide / meer aanbieders hebben, en die zullen in de som der gemiddelden een beetje wegvallen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

toro schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 18:52:
[...]
Ja, als je kijkt naar de Tweakers awards dan gaat het niet over kwaliteit, alleen over populariteit. En wat je dan krijgt is dat mensen stemmen op hetgene dat ze zelf hebben. Dus zal Ziggo hoger scoren dan een kleine partij als XS4All.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-08 18:58

Jeoh

blaat

Omdat Tweakers meestal een hogere internetsnelheid waarderen, en tenzij je in glasvezelgebied woont Ziggo dan je enige echte keuze is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:15

MsG

Forumzwerver

En Tweakers zijn vaak ook wel kritische bang for buck kijkers. Als je niks geeft om eigen apparatuur en een vast IP en je lijn gewoon werkt na oplevering zit er in de praktijk eigenlijk geen verschil tussen een budgetboer als bijvoorbeeld NLe, of het, in mijn ogen al jaren zwaar overpriced XS4ALL. Ik hoef geen 20 a 30 euro meer te betalen omdat de klantenservice bestaat uit nerds met een baard, die klantenservice heb ik toch nooit nodig.

Edit: enige feature zou voor mij kunnen zijn dat ik bij hen wel pair bonding zou kunnen krijgen, maar goed dan zijn er ook goedkopere opties die ook van KPN zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door MsG op 31-01-2019 19:56 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Pagina: 1