Toon posts:

Dualhead en zo

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hier wat er gebeurt als je 2 monitors aan je peecee hebt hangen, de tweede met laten we zeggen tweakers ;) Als je nou een spelletje opstart (pak diablo2 als example), wat gebeurt dan met m'n 2e scherm ?? Kan natuurlijk met 2 kaarten, of met bijv. de matrox g400dh, maakt mij niet uit.. info please

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Tweede scherm blijft gewoon staan waar ie op staat, maar je kan er niet meer met je muis naar toe.

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Verwijderd

Topicstarter
dank je :)

2 muizen ? al iemand eens geprobeerd ?

Verwijderd

En what about allemaal Getpaid2surf bannertjes op je tweede scherm. Gaat dat werken? (of willen die banners niet naar scherm 2)

Verwijderd

die banners ploppen toch eerst op je hoofdscherm op, bij spelletjes schakeld mijn pc de andere 2 monitors uit (ik heb triple monitor nu) of hij probeerd der een window van te maken (bonketraag)
dus het beste is eerst ff uitschakelen voor een spelletje

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-08 12:43
Daar heb ik ook al eens aan gedacht Diddel, dat zou toch moeten werken niet?

Verwijderd

Dr: het lijkt mij wel.. ze poppen misschien eerst op je hoofdscherm op maar ze even verslepen moet toch kunnen..

Kan het alleen niet testen want heb geen 2e videokaart of dualhead :(

Verwijderd

Het verslepen met Desktopdollars lukt mij niet :( en ICQ kan ook niet :(

Verwijderd

support Win98 gewoon dual monitor?
dat is wel beest, lekker je photoshop menutjes op een anderscherm.... kun je ze allebij op een andere resolutie laten draaien?

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Hiro Shima: Win98 en Winy2k ondersteunen dual monitor gebruik. Zelf heb ik een Matrox G400 Dual Head. Je kunt elke monitor apart instellen op resolutie, kleuren, refresh rate e.d.

Donec eris felix, multos numerabis amicos

Pagina: 1